Sunday, October 30, 2011

...my make up.

Nyt on vuorossa hyvin kuvapainoitteinen postaus ja aiheena ovat mun meikit. Kuten olen joskus aiemmin todennut, mulla ei ole hirmuisesti meikkejä. Lähinnä ne perusjutut, jotka käytän loppuun ennen kuin ostan uutta. Nää nyt ei ihan aina mene loogisessa järjestyksessä, mutta kaikki tässä kuitenkin on.


Eli ensiksi tässä on mun meikkivoide ja puuteri. Yllättäen Lumenea. Puuteri on ollut erinomainen käytössä, mutta meikkivoide on sellainen "ihan kiva" eli saattaa olla, että vaihtuu johonkin toiseen, kun tämä tuubi on loppu.
Lumene Double Stay Mineral Makeup/ 1 Cream Beige
Lumene Matte Harmony Mineral Powder/ 4 Peach Beige



Tässä on mun kajalit. Oikeanpuolisin on elfin blingbling-mustanharmaa kajal, jota olen ehkä kaksi kertaa käyttänyt ja keskimmäinen elfin tavallinen musta, joka on myös jäänyt hyvin vähälle käytölle. Tuota Lumenen ruskeaa kajalia tulee taas käytettyä joka päivä. Mun meikissä ruskea on muutenkin hyvin kovassa huudossa. En edes omista nestemäistä eyelineria, ja nyt kun muistelen, en ole koskaan omistanut sellaista!
e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil
e.l.f. Brightening Eyeliner/ Black
Lumene Blueberry Eye Makeup Pencil/ 2



Lumene edustaa edelleenkin vahvasti ripsivärin ja valokynän muodosssa. Suoraan sanottuna petyin tuohon Blueberry Mascaraan. Ennen rakastin sitä, nyt se on taas tätä "ihan kiva"-kategriaa. Tuo L'Orealin ripsari teki ripsistä niin paksut ja tuuheat, että Lumene kalpeni sen rinnalla täysin. Taidankin palata siihen pian ja lahjoittaa toisen avaamattoman Blueberry Mascarani pois. Tuo valokynä on kuitenkin ihan kelpo tuote. Mulla ei ole aikaisempia kokemuksia valokynistä, joten en voi hirmuisesti vertailla.
L'Oréal Paris Volume Million Lashes Extra Black
Lumene Blueberry Volume Mascara/ Rich Black
Lumene Touch of Radiance Highlighter



Tää on ollut mun luottotuote; se on halpa ja hyvä. Tosin en tiedä valmistetaanko tätä enää. Eli H&M:ltä (silloinkin vaivoin metsästetty) kulmaväri paletti, joka on kärsinyt ja ottanut osumaa. Ehkä ton paletin jälkeen olisi aika siirtyä vähän asiallisempaan tuotteeseen.
H&M Eyebrow Colour/ Brown Shades



Make Up Storen luomivärit on aivan parhaita. Yritän bongailla mieleisiäni sävyjä aina Kicksin aleista ja niitä onkin kertynyt muutama. Nämä kaksi ovat tämän hetken jokapäiväisiä sävyjä (olen tylsä, meikkaan joka päivä samalla tavalla). Vaaleaa ja neutraalia siis.
Make Up Store Microshadow/ Money Talks
Make Up Store Cybershadow/ Prestige




Nämä sävyt on mun edelliset jokapäivän sävyt, jotka on siis hivenen tummempia (ja kärsineempiä!). Noista tuo tummempi taitaa olla ainut, josta olen maksanut normaalin hinnan.
Make Up Store Microshadow/ Cookie
Make Up Store Microshadow/ Her Majesty




Nämä on tällaisia "Jatta lähtee viihteelle"-luomivärejä, joissa on kyllä paljon enemmän pigmenttiä kuin kuvat antaa ymmärtää. Näitä käytän kuitenkin tooosi harvoin. Ärh, toi tummempi väri, Devil Dust, on nimensä ansainnut. Tuo on ainut sävy, josta en pidä, mutta se ei johdu itse väristä vaan tuosta pakkauksesta. Kun sen avaa niin valkoinen lavuaari on täysin tummanharmaassa luomivärissä. Siis ei tarvitse edes meikkisiveltimeen koskea, vaan se pelkkä purkin avaaminen riittää. Myisin tuon mieluusti pois, jos joku on vaan kiinnostunut. Itse olen tuota muistaakseni kaksi kertaa käyttänyt ja tätä kuvaa varten avannut, eli tuo koko purkki on kolme kertaa avattu. Tuo vaaleampi sävy on pakattu jo paljon käyttäjäystävällisempään purkkiin.
Make Up Store Eyedust/ Devil Dust
Make Up Store Eyedust/ Demon


Siinä ne oli. Mun kaikki meikit. Huulimeikit loistaa poissaolollaan, mutta ehkä mä joskus uskaltaudun käyttämään jotain neutraalia huulipunaa...ehkä.
Toivottavasti se elfin tilaus tulisi pian niin pääsen sitten niitäkin esittelemään!

No comments:

Post a Comment