Wednesday, February 23, 2011

...roses.

Tänään oli kyllä ihan tuskaa saada itseään yhtään mihinkään, saati sitten töihin. Olisi taas tehnyt mieli jäädä kotiin puuhailemaan. Sain jopa alotettua vihdoin vaihtoraportin ja oon saanu nyt sitä sellaiset nelisen sivua kirjoiteltua. Töihin oli kuitenkin taas suunnattava. Oli vähän nuivat fiilikset, mutta sitten työpaikalleni marssi ihana poikaystäväni, joka toi minulle kukkapaketin :) Paketti joutui odottelemaan taukotiloissa siihen asti, että pääsin kotiin. Kotona sitten paketista avautui kuusi isoa punaista ruusua! Kukkavalinnan perusteena oli väri, koska meidän keittiö on aika punasävyiseksi "sisustettu" :P

Tämmöisenä perusbloggaajana olen tietysti hommannut itselleni joka-bloggaajan must-havet eli ensin Konad-kynsijutut ja nyt sitten IsaDoran Graffiti Nails-lakkoja :P Ostin ensin mustan ja siitä vakuuttuneena on ostin myöhemmin myös vihreän lakan. Pohjalakoiksi ostin Kicksistä kolme Dependin lakkaa. Toivottavasti laitan jonkinlaista kuvaa lähiaikoina, edes vaikka kamerakännykällä, ettei tästä blogista tule ihan kooma-tylsää.

Viime aikoina olen katsellut piiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa Invisible Mania, koska poikaystävä haluaa mieluummin katsoa sitä kuin One Tree Hilliä ja koska minä katson Vincent Ventrescaa aina ihan mielelläni :)

Jos Saimi on erehdyksissään lukenut tätä postausta, ja jopa päässyt ensimmäisen kappaleen yli niin olen ylpeä sinusta. Oksennat varmaan niitä sateenkaaria ja yksisarvisia.

No comments:

Post a Comment