Tuesday, May 11, 2010

...red heads.


Tänään aamulla iskä heittä mut takaisin kotiin ja olisin voinu nukahtaa autoon. Odotin kuitenki kiltisti kotiin asti ja kävin sohvalla vähäksi aikaa torkkumaan. Nousin ylös, meikkasin ja lähdin talsin kohti keskustaa, sillä minulla oli parturiaika. Olin kerennyt kävelemään ehkä 100metriä kotiovelta niin töistä soiteltiin iltavuoroon. Suostuin tottakai, rahanahne kun olen ja eilenhän sitä rahaa taas paloi oikein kunnolla.
Parturista astelin ulos punapäänä, pitkästä aikaa taas. Mallista tykkään tosi paljon, mutta väriin pitää totutella. Jotenkin tämä punainen on niin nähty, että oikeastaan olisi ruskeaksi voinut mieluummin värjätä. (hiukseni ovat olleet punaiset 14-vuotiaasta lähtien, viime vuosia lukuunottamatta) Mutta en kyllä voi valittaa :)
Töissä riitti tekemistä ja nyt olen ihan rättipoikkiväsy. Lisäksi tuntuu vähän siltä kurkussa, että saatan olla tulossa kipeäksi. Toivottavasti en, sillä huomiseksi on suuria suunnitelmia!
Mennään "meidän jengin" kanssa teatteriin ja siitä varmaankin vähän juhlimaan! Huomenna siis luvassa vaatekriisi "Mitä mä laitan päälle??" kun vaatteiden pitää sopia teatteriin sekä baariin. Siinäpä vasta pohtimista!

No comments:

Post a Comment