Friday, April 22, 2011

...Easter.

Enpä ole taaskaan jaksanut inspiroitua tekemään postauksia. Harmittaa vieläkin ettei ole omaa kameraa. Poikaystäväni kamera ei vain ole minun omani veroinen (lue: en siis osaa käyttää muita kuin omaa kameraani)

Viime aikoina minulla on ollut tyypillinen kevätahdistus. Olen sellainen ihminen, että joka kevät on jotakin mikä huolettaa/ahdistaa/surettaa/ärsyttää. Nyt on kyseessä koulutukseni. Tuntuu, ettei tuolla mun tutkinnolla tee yhtään mitään. Tai on sellainen olo, etten ole oppinut yhtään mitään ja sekös nyt ärsyttää. Toivottavasti sitten kun joku päivä valmistun, niin olen erimieltä.

Viime aikoina ei ole hirveitä määriä ole tullut shoppailtua, kiitokset ihanalle sähkö-, vakuutus- ja nettilaskulle. Tässä puhelinlaskua odotellessa. Jotakin on tullut osteltua ja kauhea shoppailuhimo olisi. H&M:lle mulla olisi lahjakortti (vain 10€, mutta silti), mutten ole löytänyt kyseisestä puljusta oikein mitään ostettavaa. H&M ei vain ole sykähdyttänyt minua pitkään aikaan.



Olen ostellut lähinnä perustoppeja Gina Tricotista ja alesälää Lindexiltä. Kuvissa on Ginalta löydetty 4,90€ oleva paitajuttu (jossa on kyllä jo nyt reikä...) sekä Lindexiltä löydetty pitkä neuletakki. Mulla on tuollainen neule jo mustana ja harmaamusta-raidallisena, joten vielä tuo harmaa piti hankkia :D Nämä hankin siis jo aikoja sitten. Perustoppeja en jaksanut kuvata, koska ne ovat mustia, eikä niistä saa millään fiksuja otoksia.


Eilen tuli ostettua Lindexiltä yhdet pinnit (jotka käyn ehkä palauttamassa, en varmaankaan tule niitä koskaan käyttämään) ja ihana muhkea leopardihuivi. Tuolle huiville ja pinneille hintaa jäi yhteensä joku alle 6€, kiitokset ihanille -70% alennuksille!

Eilen olin töissä pitkästä aikaa ja oli kyllä todella mukavaa. Nyt mulla on ollut aika vähän vuoroja, mikä on sinällään ihan kiva ennen kun kesällä alkaa taas lomarumba ja mulla on taas enemmän töitä :) rahaahan se tietää joten en voi valittaa.
Koska en ole ollut pitkään aikaan töissä, en ole myöskään nähnyt mitä kaikkea uutta oli rekeille ehtinyt tulla. Nyt siis näin ja menetin sydämeni jo muutamalle uutuudelle.


Lindexillä on alkanut uusi Styled by Rachel Zoe-kampanja, johon Rachel Zoe on valinnut omia suosikkejaan Lindexin mallistosta. Itse en henk. koht. kyseisestä henkilöstä oikein välitä, sillä hän vaikutti vähän leuhkalta snobilta ohjelmassaan. Mutta Rachel on kyllä valinnut todella kivoja vaatteita, joille olen lämmennyt. Esim. Tuo pusero on ihana! Ajattelin lauantaina käydä sovittamassa ja mahdollisesti ottamassa mukaani :) Hintaakin tuolla on vain 14,95€.


Tätä mekkoa ei ole vielä Mikkelin Lindexille tullut, mutta toivottavasti tulee. (ja nettikaupasta löytyy) Tuo on minusta todella ihana, joskin mietityttää, että tulisiko minulla tuollaiselle käyttöä.

Nyt olisi suunnattava siivoamaan ja laittautumaan, kun lähden pääsiäisen viettoon.
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!

No comments:

Post a Comment