Wednesday, April 18, 2012

...B2B.

On taas kulunut aikaa ihan kiitettävästi, kun olen viimeksi päivittänyt. Ei ole arkea kummempaa tapahtunut ja nyt olen istunut koneellakin tavallista vähemmän. Olen nimittäin päättänyt, että valmistuminen saa jäädä ensi syksylle, joten en ole edes opparin takia väkisin naputtanut läppäriä.

Nyt kuitenkin toisiin aiheisiin. Olen maininnut täällä blogissa keräileväni Christina Aguileran tuotantoa. Kokoelmaani on nyt pitkästä aikaa tullut uutukaisia, nimittäin Back to Basics albumin Tour Edition, jossa on mukana ekstra dvd, jota ei ns. tavallisessa julkaisussa ole.


Kuvassa on tosiaan molemmat omistamani julkaisut, ja uudempi siis alempana. Tilasin tuon uudemman Amazon.co.uk:sta. Tämä oli vähän normaalia hinnakkaampi, eli maksoi jotain 17 euron luokkaa. Ekstra dvd sisältää musiikkivideoita ja making of-osan, eli ei mitään täysin uutta tai ihmeellistä, mutta löytyypähän tämäkin nyt kokoelmista.

Postiluukusta pitäisi nyt tässä lähiaikoina tipahdella muutakin jännää. Osaa pakeista olen odotellutkin jo jonkin tovin, mutta uusimmat jutut lähti tilaukseen eilen. Niitä odotellessa.

No comments:

Post a Comment