Thursday, June 13, 2013

...IsaDora Jelly Kiss in Coral Punch.


Olen täysin unohtanut esitellä meikkikokoelmani uutuuden, joka on siis hankittu varmaankin noin kuukausi sitten. Eli uusi IsaDoran Jelly Kiss-kiiltopuna. Olen viime aikoina hurahtanut näihin kosteuttaviin ja keveisiin huulituotteisiin ja nämä IsaDoran Jelly Kissit ovat kyllä siinä luokassa erinomaisia. Yllättävän kalliita tosin. Nämä maksavat n. 15€, joka on mielestäni paljon ns. markettituotteelta. Nyt kuitenkin näitä Jelly Kissejä on ehtinyt kertymään minulle jo kolme kappaletta, eli ehkä minusta sittenkin saa myös huulimeikkifriikin!


Uusin sävy on nimeltään Coral Punch ja mielestäni se vaikutti melko samalta sävyltä kuin IsaDoran Twist Up Gloss Stick Coral Cocktail-sävy.


Kuten kaikki Jelly Kissit, Coral Punch näyttää suoraan hylsyssä melkoisen räväkältä sävyltä, mutta nämä ovat läpikuultavia sävyjä. Pidän juuri tuosta läpikuultavuudesta, sillä mielestäni lopputulos on mukavan luonnollinen, kun sävy sulautuu huulten sävyyn. Mielestäni Coral Punch on mukavan kesäinen sävy ja se kuuluu IsaDoran vakituiseen sävyvalikoimaan.


Kädelle swatchattuna sävy näyttää tältä. Kuvassa on siis useampi kerros, jotta todella sävy tulee paremmin esiin kalpealla ihollani :D Sävy on siis tuollainen pinkkimäinen koralli, joka näyttää huulilla raikkaan kesäiseltä, muttei kuitenkaan ole liian voimakas väri. Jelly Kissit eivät ole ehkä niitä pitkäkestoisimpiä huulimeikkejä, mutta ne kuluvat huomaamattomasti pois ja väriä on helppo lisätä ilman peiliäkin.

Minua ihmetyttää, että Jelly Kissit tuoksuvat ihmeen vaniljaisilta, vaikka niissä ei hajusteita pitäisi olla. Tietääkö kukaan viisaampi mistä tämä johtuu?

Saas nähdä ilmestyykö Jelly Kissejä vielä lisää kokoelmaani. Toisaalta olen jo hankkinut jo ne minua eniten miellyttävät ja sävyvalikoima ei ole mitenkään hirmuisen laaja, mutta välillä IsaDora laittaa ulos kausisävyjä. Seuraavia kausisävyjä odotellessa! :)

No comments:

Post a Comment