Thursday, August 22, 2013

Product face-off: Lumene vs Lumene


Tätä blogia lukevat tietävätkin, että teen seisomatyötä, jolloin jalat joutuvat koville. En ole ehkä maailman ahkerin jalkojen hoitaja, mutta perusasiat on hoidossa: pesu, kuoriminen ja kosteuttaminen. Minulla on yleisesti rasvainen iho ja kuivia kohtia näkee ihollani harvoin, mutta poikkeuksena ovat jalkapohjani, joten kunnon kosteusvoide on minulle melkeinpä elinehto ja sitä kuluu paljon.

Olen aiemmin kirjoittanutkin tuosta keltaisesta Berry Refresh-voiteesta ja voin sanoa, että se on edelleen loistava tuote enkä olekaan muihin jalkavoiteisiin koskenut...kunnes en edellisen purkin loppuessa löytänytkään sitä kaupan hyllystä. Minun oli siis pakko ostaa tuo vihreä purkki Birch & Honey-jalkavoide. Kaipa sekin on ihan toimivaa tavaraa, kerta se on samalta merkiltä ja lupaukset ovat melkein tismalleen samanlaiset? Olin tietysti aivan väärässä.

Kosteustehot eivät H&B purkissa riittäneet mihinkään. Vaikka käytin voidetta runsaalla kädellä ja vieläpä useampaan otteeseen, jalkani olivat edelleen kuin kuivat korput. Jo se on syy heittää tuubi roskiin, mutta tässä voiteessa on myös kamala metholin haju, joka ei ole kyllä virkistävä vaan inhottavan pistävä. Tuotteet ovat samanhintaisia, eli todella edullisia (4-5€), joka todistaa sen, että samalla hinnalla voi saada loistavan tuotteen tai todella huonon tuotteen.

H&B jää kyllä käyttämättä ja tosiaan Berry Refreshiä on ostettu uusi tuubi, kuten kuvasta näkyy. Tassuni ovat siis jälleen onnelliset! :p

No comments:

Post a Comment