Sunday, October 24, 2010

...raccoons!

Keskivko toi tullessaan Fish Housen. Ylläripylläri. Unohdin lompakon kotiin. Mikä oli tosi hyvä idea mennä baariin ilman rahaa korkokengissä. Jalkoihin sattu niin saakelisti! Ku pääsin ulos taksista, otin ne kengät saman tien jalasta pois.

Sorry for stealing your pics Julia. I did that a lot.


Tää kuva on Fish Housesta, ei tuolta illalta kuitenkaan. Sama bändi siellä kumminki aina soittaa, joten kuva on ihan aiheellinen.

Torstaina menin tietysti tunnille koska olen reipas opiskelija. Ei tehny vaikeeta, koska juominen jäi aika vähälle edellisenä iltana :P Torstaina päivällä käytiin ostamassa Erikille synttärilahja ja illalla mentiin yhen Loganin tutun luo (jolla on maailman söpöin koira!) ja sieltä Sevilleen. Torstainakaan ei tullut kauhiasti otettua ja...




Sorry stealing your picture Liliana.

...seuraavana päivänä mulla oli ihan mainio olo! Muilla ei ollu, kaikki tuntu olevan ihan järkyttävässä darrassa ja Tonilla mahto olla lystiä, kun se oli luvannu viedä meidät tytöt kauppoihin! :D Löysin ittelleni laukun, jonka varmaan vien vihille ja Halloween asun. Btw. Sushi Cordova Mallilla oli NIIIIIN hyvää. Perjantai-iltana mentiin isolla porukalla syömään Chili'siin (luojan kiitos, EI Hootersiin) ja sieltä Erikin luo juhlimaan sen synttäreitä. Voitin beerpongissa jälleen pari kertaa, mutta hävisin toisen kerran elämässäni. Jälleen Logania vastaan. So saaaad.



Sorry for stealing your picture Michelle. Näytän tossa kuvassa ihan hirveelle, mut olkoot.

Eilen käytiin päivällä rannalla. Mut ei se enää ollu sama asia. Oli tuulista ja en menny ees mereen, ku aattelin et varmaan jäätyisin sinne. Söin ensimmäistä kertaa ihan oikean ja tosi hyvän hot dogin! Illalla mentiin kattomaan futismatsia (siis ihan eurooppalaista jalkapalloa) ja matkalla näin pesukarhun! Se oli niiin söpö! UWF tietysti voitti futismatsin 1-0. Menin taas Hopjacksiin ja olin ihan fiiliksissä, kun ne soitti biisejä mm. Yellowcardilta. Kaikki ei vaan ihan ymmärtäny mun innostusta :D

Tänään edessä opiskelu- ja liikuntapäivä. Oon vihdoin tervehtyny ni pakko mennä pilatekseen ja salille. Ens tiistaina on kaks tenttiä. Oon kusessa!

Tässä vielä Julian kuveja erinäisistä juhlista viimesen parin kuukauden ajalta.



Tässä herkkä kuva musta ja Villestä :D Ville yrittää vältellä kameraa ja minä teen...jotain. Tää oli mun eka kerta Sevillessä.


Toinen herkkä kuva samalta illalta.


Kummallinen taksimatka tuon edellisen kuvan jälkeen.


Saman matkan taksikuski. Yes, we were that stupid. Kaverin ilme kertoo kaiken: "REALLY?? ..awkward...!"


Mulla ja Angelilla on tyttöjen jutut menossa.


Tää kuva on niistä bileistä, jonka takia sain lausuntopyynnön. Hauskaa siis oli. Kuvassa Erik, Juri ja minä ja taustalla näyttää tallustelevan Albin.


Siinä ne kirjottelee meidän nimiä ylös.



Mut bileet jatku silti Tonilla.

Tällaista siis Floridassa.

No comments:

Post a Comment