Sunday, October 10, 2010

...Fish House & fake birthday.

Muistatteko kun kerroin käyneeni tyyppien kanssa McGuire's nimisessä ravintolassa syömässä ja pojat otti Garbage Burgerit? Tässä video aiheesta.



Mutta tapahtumiin. Ei se saa kylmentynytkään niin kauheasti.
Keskivkona oli Sports Markets tentti, joka meni vähän niin ja näin. Illalla päätettiin sitten rentoutua kerta meillä oli tentit nyt vähäksi aikaa ohi. Aloiteltiin Tonin luona ja suunnitelmana oli mennä yhteen baariin, Fish Houseen. Mentiin saksalaisen tytön Julian ja Julian kämppiksen Madisonin (amerikkalainen tyttö) kanssa. Ei oltu mitenkään mainostettu tätä meidän suunnitelmaa, koska kyydit on aina ihan hiton moinen ongelma. Kaikki kansainväliset tyypit oli kuitenkin siellä, kuka milläkin kyydillä :P Juomat oli Fish Housessa oli tytöille $2 (+verot), joten tuli juotua muutamat Long Island Ice Teat. Bändi soitti, tapasin paljon uusia ihmisiä ja tanssittiin lavallakin :D Koska kuskina ollut Madison halusi lähteä aikaisin ja me haluttiin jäädä, sovittiin että mennään vaikka taksilla kotiin. Kuitenkin näiden uusien tuttavuuksien ansiosta lähdettiin sitten jatkoille. Jatkoilta saatiin kyyti kotiin asti loppujen lopuksi. Kotona olin varmaan joskus viiden kuuden aikaan? Ei mitään hajua.

Seuraavana aamuna piti reippaana mennä tunnille :D Suoraan sanottuna oli ihan kamala krapula! Päätä särki ja keskittyminen oli kateissa. Iltapäivästä suunnattiin taas rannalle Erikin ja Anne-Julien kanssa. Myöhemmin seuraamme iloiseen liittyi Toni, Tonin veli ja isä. Koska oli 7.päivä lokakuuta oli mun feikki syntymäpäivä :D Tähän mennessä oon saanu selittää kuinka olen syntyny 10. heinäkuuta eikä 7. lokakuuta, mutta nyt se ei oo enää ongelma, kun oon joka tapauksessa 21. Mentiin Logan's Roadhouseen syömään ja mun taka-ajatuksena oli saada ilmasta tavaraa kun näytin henkkareita, mut se oli aika FAIL. Illalla mentiin Sevilleen. Siellä tapasin taas uusia ihmisiä ja sain kehuja mun englannista ja mun lempinimestä Yoda (tykkään kehuista :] ) Taas tuli tanssittua ja pidettyä hauskaa. Sain yhden drinkin ilmaiseksi kun näytin henkkareita :D Sekä paljon onnitteluita! Kotona olin jotain neljän aikoja..kai.

Eilen oltiin taas päivä rannalla ja illalla pidin pienet illanistujaiset täällä mun kämpällä, kun kämppis oli muualla. Kaikki (kuten minä) oli kyllä vähän väsyksissä. Yritin mennä aikaisin nukkumaan, mut se oli taas FAIL. Olin unten mailla taas joskus neljän aikaan.

Tänään melkein heti herättyä Toni soitteli ja usutti rannalle. Kaikki viis suomalaista änkeytyi Tonin Megatroniin (autoille pitää antaa nimi!) ja päivä oltiin taas rannalla. Nyt pitäisi vähän raivata kämppää ja valmistautua iltaa varten. Huh. Alkaa ottaa kunnon päälle tämä "opiskelu".

No comments:

Post a Comment