Friday, March 11, 2011

...images.

Jee, rakas poikaystäväni (ja ei sinun kanssa nyhjäämisesi ei ole varsinaisesti tylsää, se ei vain ole ehkä mielenkiintoisin aihe lukea) lainasi mulle kameraansa, että saan tänne edes jotakin tekstiä mielenkiintoisempaa.

Kuvat nyt ei ole ihan parasta laatua, koska minulta kuvaaminen ei nyt vain hirveän itsestään luonnistu. Mutta kuitenkin osan eilisistä ostoksista kuvasin and here you go.

Ostin kaksi neuletakkia, koska tuon mustan halusin joka tapauksessa, sillä oli hintaa n.16€ alessa ja sain valita kaupan päälle toisen naisten aletuotteen. Valitsin tuon ruskean neuletakin. Kooltaan tuo on L, mutta tuossa mallissa se ei haittaa. En ole vielä rakastunut tuohon ruskeaan, mutta ehkä vielä ja jos en rakastu niin lahjoitan tämän pois tai pistä kirppari-projektikasaan.



Edeltävät olivat siis molemmat Lindexiltä. Sieltä ostin myös farkut, jotka kerrankin istui. Nämä oli ihan normaalihintaiset, joten hintaa oli 39,95€.


Muita eilisiä ostoksiani en jaksanut alkaa kuvata, mutta innostuksissani näpsin kuvia kotimme yksityiskohdista (yleistä kuvaa ei kehdannut ottaa kun täällä on aina hiukan sotkuista).

Mun tumma arkku on edelleen matkassa, jonka isi joskus aikoinaan osti mulle. Kuvassa myös Christinan älppärit, joita on huimat kolme ja joista vain yksi näkyy, 20-vuotislahjaksi siskolta saamani kehys, jossa on joku mun pienenä tehty tuherrus sekä mun kynsilakka-arsenaali tuolla punasessa korissa.


Tää kuva on keittiönpöydältä ja se esittelee meidän uusinta asukkia, eli Nyyrikki Piikkaraa, jukkapalmua.


Myöskin keittiöstä. Tässä on meidän italialaisnurkkaus, eli pastakirja (jossa on todella päätähuimaavan vaikeita reseptejä, kuten "keitä pasta, lisää oliiviöljyä"), limoncello ja punaviini pullot, jotka mun veli ja sen kihlattu toi Italiasta sekä PASTAKONE. Kyllä meillä on pastakone.

1 comment: