Thursday, May 5, 2011

Soo-soo-shoppailua!

Näh, tänään on vähän räjähtäny käsiin tää mun budjetti. Noh, onneksi ens viikolla on palkkapäivä niin ei tartte nälässä elää. (Nyt just jännään, että apua, mitä se OP:n nettipankki sanoo mun tilistä.)

Moikkasin kaveriani Satua, joten kierreltiin kauppoja. Yhtään rytkyä ei onneksi tällä kertaa tarttunut mukaan niin ei siinä tullut ongelmaa. Rahaa sitten meni hiukan, kun käytiin Satun ja Paavon kanssa Amarillossa syömässä. Amarillon Premium Burger on muuten aivan jotain mahtavaa. Siinä sitten hyvästeltiin Satu ja jatkettiin Paavon kanssa Anttilaan....and then my visa went *KABOOM!*


Alelaarihan Anttilasta täytyy aina tsekata. Sieltä otin mukaani 7€ aurinkosuojan. Tuon SPF on vain 10, mutta se käy mainiosti sellaisille päiville, kun ei varsinaisesti aurinkoa ota. Eli joka päivälle. Harvoin minä Suomessa olen aurinkoa ottanut. Kun asuin vielä kotona porukoilla niin silloinkin menin pihalle makoilemaan, mutta mieluummin valitsin varjopaikan ja lhömppälehdet selattuani olin jo kyllästynyt hommaan. Floridassa se koko auringonottoprosessi oli jo ihan eri kaliiberia, joten siellä saattoi maata rannalla helposti sen kuusikin tuntia. Mutta silloinkaan se pointti ei ollut auringonotto vaan se, että olit rannalla Floridassa, pelailit vähän pallopelejä ja sukeltelit meduusojen seassa. Silloin mulla olikin suojakerrointa 30 ja huonosti voidellut kohdat paloikin sitten aika herkästi. Siellä tulikin siis opelteltua levittämään sitä aurinkovoidetta huolellisesti.


Edellisen kuvan taustalla näkyikin Paavon takaraivon lisäksi myös ihanammat ostokset. Anttilassa oli got2b:n tarjous eli kaksi got2b:n tuotetta kympillä. Minä päädyin raahaamaan mukaani rockin'it hiuslakan sekä elämäni ensimmäisen kuivashampoon. Tuo saattaa olla vähän liian tujua tuo lakka ehkä mitä etsin. Aikaisemmin mulla oli got2b:n 2sexy, joka on hyvä noin muuten, mutta se ei pidä mun otsista kurissa, joten siihen olen suihkautellut vähäsen Urban by Björn Axenin Work Me-lakkaa. Saa nähdä miten nämä tuotteet toimii.

Äsken käydyn lenkin aika tuli kämppiksen kanssa jubailtua kaikenmoista, mm. opiskeluun liittyviä juttuja. Byäh, en kyllä oikeasti tiedä mitä olen tekemässä. Tämän tutkinnon ajattelin kyllä suorittaa loppuun, mutta mistä teen lopputyön? Entäs syventävä harjoittelu? Yh, en edes haluaisi ajatella noita asioita mutta pakkohan se on kun pitäisi tosiaan valmistua. Ja pahinhan on vasta valmistumisen jälkeen: mitä mä sitten OIKEASTI alan tekemään? Kun ei mulla ole ollut sellaista unelma-ammattia oikeastaan koskaan. On ollut vain sellaisia "se vois olla ihan kivaa"-ammatteja. Nyt on jotenkin pallo hukassa ja pahasti. Ainut aine, missä olin aikoinaan koulussa (siis lukiossa+peruskoulussa) oli englanti, mutta musta ei TODELLAKAAN tule opettajaa ja viime keväisten käännöstöiden perusteella en jaksais tehdä sellasta kokopäiväisesti.

No comments:

Post a Comment