Tuesday, August 2, 2011

...lost in translation.

Tää mun blogi on kyllä nyt niin hakusessa, että parannusehdotuksia otetaan erittäin mielellään vastaan! En tiedä nyt yhtään mihin suuntaan tätä kehittäisi. Ja kuten voi huomata, kieli vaihtui takaisin suomeksi. Englanniksi on kiva postata...välillä. Täysin päiväkirjamaisena tätä ei voi pitää, koska en voi tulla tänne raivoamaan mikä ja kuka taas tänään ärsyttää, ihan vain siksi, että kuka tahansa tätä voi lukea.

Mutta se siitä blogi-identiteettikriisistä. Nyt voin hehkuttaa kuinka mulla on maailman ihanin poikaystävä! Rakkaani hankki mulle synttärilahjaksi kameran. Se on hieno, pieni ja musta sekä siinä on mittareita!

Tässä menneillä viikoilla olen paiskinut töitä vanhassa duunissa ja viettänyt läksiäisiä. Haikea fiilis kyllä oli, mutta kohti uusia seikkailuja! Uudet työ alkaa tosiaan ensi maanantaina :)


Läksiäislahjaksi tuli pullo kuohuvaa ja pari Iittalan Verna-laseja. Kiitoksia paljon mun ihanille työkavereille! :) Meinasin nimittäin muutama viikko sitten ostaa Verna-laseja, mutten onneksi ostanut, kerta nyt sain niitä lahjaksi.

Läksäreissä oli ohjelmana pantomiimia, juomapeliä (melkein sama kuin Kings ja Circle of Death!) ja paljon muisteloita. Kuvia en tänne laita muusta kuin mun ja Ellun mahtavista booleista.




Niin ja viimeiset henkilökunnan aletkin piti käyttää. Nää on ehkä maailman parhaat farkut! Mun jenkkikset pysyy hyvin kurissa :D Näille jäi hintaa jotain 36€.


Ja helvetti on kertaalleen jäätynyt. Jatta on ostanut kukkakuosinen huivin. Ihastuin tähän vaan aikalailla heti. Hintakaan ei päätä juuri pakottanut, jotain 8€ jäi jäljelle.

Kylläpäs tuli sekalainen postaus, mutta niinhän tää mun koko blogi onkin aika sekalainen. En tiedä. Ehkä se on se mun juttu :P

EDIT: pikkuinen lisäys tähän loppuun. Paavo mitä ihmettä? Miksi sun repussa oli rubikin kuutio? :D

3 comments: