Sunday, August 28, 2011

...work clothes.

Bloggaustauko johtuu uusista työpaikkatuulista. Siellä ollaan nyt saatu kymmenes River-myymälä pystyyn ja avajaiset pois alta. Lisäksi olen ollut kipeänä. Siinä on ollut mulle ihan tarpeeksi aktiviteettiä.
Uusi duuni on ollut tähän asti aivan mahtava, mistään en voi valittaa.

Uuteen duuniin uudet duunivaatteet. Riverillä myydään useita merkkejä, mutta näin alkuun yritin ottaa helposti yhdisteltävissä olevia vaatteita, joten kaikki ostokseni ovat S.Oliver-merkkisiä.


Tämä on tähän mennessä ollut mun lempparihankinta eli S.Oliverin ruutupaita, joka on niin ihanan helppo! Kankaassa on elastaania, joten tää istuu hyvin ja on mukava päällä. Ovh 39.95€.


Tähän ihastuin heti, kun kokeilin päällä. Ovh. 19.95€.


Tämä S.Oliverin farkkumekko ja toi aiempi ruutupaitis on olleet meidän henkilökunnan lemppareita. Ovh. 79.95€.

Lisäksi olen hullaantunut erääseen miesten merkkiin nimeltä Arqueonautas. Hyvälaatuisia ja erilaisia rentoja miesten vaatteita ja minä innoistuin ostamaan Paavolle rennon kauluspaidan, jossa yksityiskohtia riittää. Yksityiskohdat onkin erittäin ominaisia Arqueonautas-vaatteille.


Ovh. 79.95€, mutta avajaistarjouksessa vain 49.95€.

Täällä blogissa tullaan varmaan näkemään nyt hieman erilaisia vaatteita kuin ennen.

No comments:

Post a Comment