Wednesday, September 21, 2011

...golden leaves.


Ihanaa, kun on taas syksy! Olen niitä kummallisia syksyihmisiä, jotka tykkäävät, kun viileää ja illat pimenee. Minulle iskee aina omituiset inspiraatiot syksyisin, liittyi se sitten ihan normaaliin luomiseen, eli piirtelyyn, neulomiseen yms, tai kodinlaittamiseen, pukeutumiseen tai jopa koulu- ja työprojekteihin, mutta jostakin sitä intoa kumpuaa, vaikka luonto ympärillä kuolee. Tosin yleensä innon tappaa loskakelit myöhemmin. Nautin nyt näistä innon pyrskähtelyistä! Tykkään pukeutua lämpimämmin ja peittävämmin, kun taas kesäisin tuskailen mitä ihmettä sitä viitsii päällensä heittää. Tänään ajattelinkin käydä H&M:llä sovittelemassa farkkuja. Tarvitsen tietyn malliset farkut, joita en kyllä mistään ole vielä löytänyt. Farkut eivät saa olla liian matalat (the muffin-effect!) ja niiden tulee olla juuri sopivan kokoiset. Housujen ostaminen on muutenkin hankalaa hommaa, mutta kun on siunaantunut leveä lantio ja lyhyet jalat on se yhtä painajaista. Tämän H&M-inspiksen minulle loi eilen postiluukusta tupsahtanut H&M:n kuvasto. Sieltä löytyi vaikka mitä mukavaa, ja minulle yllätyksenä, jopa aitonahkaisia kenkiä ja laukku!
Noh, toivottakaa minulle onnea tämän vapaapäivän koitokseen!

No comments:

Post a Comment