Wednesday, September 28, 2011

...&.

Olen aikas iloinen ja onnellinen tyttö tällä hetkellä. Tai noh, olen ollut jo aika kauan aikaa, mutta kohta olen vielä onnellisempi. Muutetaan Paavon kanssa nimittäin ensi viikonloppuna yhteen :) Ollaan nyt sitten osteltu etukäteen asuntoon kaikkea tarpeellista roinaa ja mun tekisi mieli sisustaa mielettömästi, mutta mun visa ehkä räjähtää jo ajatuksesta. Olen siis malttanut mieleni ja ostellut vaan niitä tarpeellisia juttuja, kuten ämpäreitä, muovirasioita ja kaikkea keittiöhässäkkää. Okei, olen myös hommannut meille myös sellaisia juttuja, joita ilman kyllä oltais pärjätty, mutta käyttöä niillekin tavaroille löytyy.


Kuten tää jenkki-teemainen kori. Ilmeisesti hyvin alkeellista Amerikan lippua on matkittu kerta tähtiä on vain kuusi. Tämä löytyi Anttilasta ja se vain kutsui mua! Hintaa oli kympin verran.

Edellisessä postauksessa tuskailin farkkujen kanssa. Kävin vaikka missä niitä sovittelemassa ja yllätin itseni sovittelemalla H&M:n farkkuja. Käytyäni H&M:n kaikki farkkumallit läpi voittajaksi osoittautui Sqin-fit farkut, joissa on Regular-vyötärö. Olivat ne matala ja korkea vyötäröiset farkut kuinka trendikkäitä tahansa, ne vain eivät pue kaikkia. Regular on hyvin varma valinta ja ei tarvitse pelätä, että perse paistaa vähänkin, kun kyyristyt tai että jenkkikset lepää vyötärökaitaleen päällä. Kuitenkaan en ostanut farkkuja Mikkelin H&M:n myymälästä, sillä heidän valikoimissaan ei ollut 30 tuuman lahkeen pituutta. Mun sääret on nähkääs savolaista tekoa, joten toi lyhyt puki mua paremmin. Lyhyemmät lahkeenpituudet löytyi netistä. H&M:n nettikaupasta lähti mukaan myös tyynyliina ja pussilakanat (jotka saapuu vasta ensi viikolla meidän vällyihin).



Nää on nyt sitten ne itse farkut. Hyvin perushöttöä. Aika napakat päällä, mutta pitää toivoa, että ne vähän käytössä löystyy. Jos ei niin täydellisten farkkujen metsästys jatkuu. Onhan nää vähän kakkoslaatuiset, mutta varmaankin ihan 39,95€ hintansa arvoiset. Joskus pitäisi ihan sijoittaa kalliimpiin farkkuihin, jotka oikeasti istuu täydellisesti. Ennen sitä, nämä ja mun täydelliset farkut Lindexiltä saa toimia korvikkeena. Miksi housujen ostaminen on aina niin vaikeaa?

No comments:

Post a Comment