Sunday, September 11, 2011

Underneath our clothes.

Postailen tänne nykyään aika harvoin. Ei vain ole jaksanut postata töiden jälkeen. Nyt mulla on pitkästä aikaa viikonloppu vapaa ja vieläpä maanantaina vapaa. Perjantaina kävin vähän kaupoilla Paavon kanssa. Riveriltä löytyi mulle ja Paavolle alusvaatteita. Ostin Paavolle toiset Guessin bokserit (16€, norm. 30€) ja itselleni Björn Borgin Love All-hipsterit (15,95€).


Tässä viikonloppuna tuli myös ostettua Lindexiltä kivat raidalliset liivit (tai no, kupit on mustat ja sivuilla on raitakuosia), joita ei oltu kyllä hinnalla pilattu. Normaalihinta oli huikeat 14,95€, mutta Lindexillä on kampanja menossa, jossa liiveistä saa -20% alennusta, joten hintaa jäi n. 12€. Kuvia en itse räpsinyt, mutta kyseessä ovat nämä liivit.

Sitten piipahdimme ruokakauppaan Carlsonille, mutta sain päähäni, että hei, käydääs tuolla yläkerrassa katselemassa syyskenkiä. Siellä ne odotti mua....täydelliset mustat nahkasaappaat.



Näistä täydellisyyksistä on vähän huonoja kuvia, kun oli jo sen verran pimeää, ettei luonnonvalo tupannut riittämään. Kyseessä on siis Gaborin aitonahkaiset saappaat, jossa on kivat rypytykset edessä ja koristevetoketjut (jotka kylläkin oikeasti toimivat). Noissa on myös sellaiset irtopohjalliset, jotka tekee noista ihanan pehmoiset jalassa, varsinkin kantapään kohdalla. Pohjalliset on jotakin synteettistä materiaalia, joka on kuitenkin nukkamaista, joten jalka ei liu'u ikävästi kengässä. Mukaan oli tietysti ostettava kosteussuoja (ostin vieläpä sellaisen, jossa ei ole ponnekaasua tai pahimpia myrkkyjä, joten voi rauhassa suihkutella sisällä). Hintaa noilla ihanuuksilla oli 195€, mutta Carlsonin synttäreiden kunniaksi kaikista Gaborin kengistä sai -20% alennusta ja hintaa jäi 156€. Okei, olihan ne vieläkin aika hinnakkaat, mutta nahkasaappaista aika kohtuullinen hinta ja toivottavasti ne myös kestävät useita vuosia. Kosteussuoja oli 12€. Olen aina jotenkin yhdistänyt Gabor-merkin sellaisiin mummo-avokkaisiin, mutta Carlsonilla oli myös muita kivoja saappaita ja nilkkureita. Kurkkasin myös Brandos.fi:n sivuille ja siellä oli myös kivoja kenkiä tarjolla.

Postimies on tuonut mulle myös tuliaisia mun kokoelmaan. Olin jo melkein unohtanut, että pistin Amazon.co.uk:lle tilauksen menemään. Paketista paljastui Lady Marmaladen sinkku, joka multa puuttui. Aika peruskauraa, mutta pitihän tuokin hankkia!


Toi ruskeakantinen mulla olikin jo entuudestaan, eli punainen on uusi. Hintaa oli jotain ehkä kahden kolmen euron verran.

Nyt jatkan mun eilen aloitettua projektia, eli käyn vaatekaapin nyt läpi ja turhuudet menee kirpparikasaan. Huomenna kyselemaan Wilma ja Wihtorista, jos olisi pöytiä vapaana. Nyt yritän olla oikein kriittinen noiden mun vaatteiden suhteen. Eli mitään "tää on ihan kiva ja sopii mulle ja on siistissä kunnossa, eli mä periaatteessa voisin vielä käyttää tätä"-vaatteita ei saa jäädä kaapin nurkkiin. Tuo kasa on kyllä jo nyt aika mittava, enkä ole edes alaosia vielä käynyt läpi...huoh.

No comments:

Post a Comment