Monday, May 10, 2010

...online shopping...AGAIN!

Taas sitä meni rahaa, on ainakin tullut uutta luottokorttia käytettyä. Olisin maksanut ihan nettipankkitunnuksilla, mutta fiksuna tyttönä jätin ne kotiin. Olen siis äitin luona pari päivää.
Tällä kertaa ostoksia tuli tehtyä Lindexin nettikaupassa, joka on tänään henkilökunnalle auki ja aukeaa syksyllä sitten kaikille. Saatiin max. 200€:lla tilata ja siitä lähti sitten -50% pois. Lopputilauksen hinnaksi taisi tulla 30senttiä vaille kaksisataa :P Tosin tilasin tavaraa myös äitille (parit housut) ja kummipojalle (Bamse-shortsipuku, Haisuli-uimahousut ja Haisuli-raitapaita).

Mutta esittelen nyt omat ostokseni.
Mustat caprit, joissa on polvien kohdalla biker-tikkaukset. Olen ollut aivan hulluna noihin biker-juttuihin :P Näiden caprien alkuperäinen hinta oli 29.95€, eli nyt n.15€.


Näihin kenkiin ihastuin heti. Tykkään tosi paljon noista niitti-yksityiskohdista. Hinta 19.95€ eli n. 10€


Nämä valkeat ballerinat olivat 17.95€=n.9€. Ostin viime vuonna tällaiset mustat (kärki oli valkea) ja ne ovat aivan parhaat työkengät! Ainut vaan että käytin niitä niin paljon, että niistä meni pohja halki, joten nyt niitä ei sitten muualla tosiaan käytetä kuin töissä.


Sitten tuli tällaiset farkkushortsit ostettua. Saa nähdä istuuko ja kuinka tykkään noin vaaleasta farkusta. Hintaa oli 24.95€=n.12.5€


Tätä vyötä katselin jo vähän aikaa sitten ihan myymälässä. Otin pienimmän koon, jotta voin käyttää sitä vyötäröllä. Hintaa oli vain 7.95€=n.4€.


Tätäkin korua olen jo katsellut aiemmin! Olen tykästynyt nyt helmikoruihin, varsinkin kun ne on yhdistetty johonkin muuhun, ei niin tyttömäiseen, esim. helmirannekoru niittirannekorun kanssa.


En löytänyt yhtään yläosaa tai laukkua ja olen siitä suuresti ihmeissäni! :D Yläosia en löytänyt varmaankaan sen takia, että olen ostanut ne pari toppia, mistä tykkäsin, jo myymälästä.

No comments:

Post a Comment