Friday, May 7, 2010

...shopping...again.

Luoja, että osaa olla tylsimpiä perjantai-iltoja pitkään aikaan! On ollut ihan mukava vapaapäivä, mutta tämä ilta on kyllä ollut niin tylsä, että huhhuh! Mutta voisin mennä tänään jopa aikaisin nukkumaan niin olen pirteä sitten huomenna töissä :) Ai niin, sainpas Espanja 2-kurssista vitosen! Tarvitsenkin vähän noita keskiarvonnostajia. Keskiarvo tällä hetkelle 3,47, painotettu 3,38.

Tuohon otsikkoon vihjaten olen siis taas vähän tuhlannut rahaa. Miten kaupoista löytyy aina kaikkea silloin, kun ei oikeastaan olisi varaa käyttää rahaa!

Tämä toppi on kivan kesäinen, alle kuitenkin tarvitsee toisen topin kun on hieman avara pääntie :P Lindexiltä siis tämä ja alkuperäinen hinta oli 19.95€. Siihen tuli sitten vähä alennuksia päälle niin hintaa jäi n.9.60€.


Olen halunnut täksi kesäksi sortsit, joten TA-DAA. Nyt mulla on ne! Lindexiltä nämäkin, alk.hinta 14.95€, mutta -40% myöhemmin, hintaa jäi 8.95€. Voisin ehkä ostaa tämmöiset myös toisen värisinä, koska musta pöksyt jalassa olen ehkä vähän kalpeasäärinen :D


Ostin tämmöisen äidille lahjaksi. :) se katseli tätä joskus aikaisemmin niin ajattelin ostaa sitten vaikka äitienpäivälahjaksi. Tämä myöskin Lindexiltä ja hinta oli samaa luokkaa kuin sortseissa.

Tänään kävin hakemassa myös Nelly.comin tilaukseni postista! (oikein kunnon shoppailupostaus!) Ajattelin, että ei ne vaatteet kuitenkaan sovi, mutta kyllähän ne on jo lemppareiksi muodostuneet!


Tykkään tästä hyyyvin lyhkäisestä mekosta paljon! Yleensä vaakaraidat leventää, mutta tässä mekossa on kiva efekti,joka kaventaa! Hintaa oli 21.90€


Me love. Olin vähän huolissani kun näissä on kuitenki 11cm korot, enkä todellakaan ole mikään hardcore-korkokenkä ihminen, mutta nämä ovat yllättävän mukavat! Pystyn jopa kävelemään näillä! Niin platformia on pari senttiä että se vähän loiventaa :P Nyt siis tiedän mitkä kengät laitan baariin ensi kerralla! Hintaa näillä ihanuuksilla ei ollut kuin 19€.

No comments:

Post a Comment