Monday, July 19, 2010

...being afraid.

Jotenkin olen ihan jumalattoman peloissani, ahdistunut ja hermostunut. Ja pelkästään vaihdon takia. Tänään Toni ilmeisesti varasi lennot, tai ainakin lähetti tiedot lennosta minulle. Jotenkin tämä nyt alkaa konkretisoitumaan ja minua hirvittää.

Tiesin kyllä tähän koulutusohjelmaan hakiessani meneväni ulkomaille. Silloin kun hain Business Managementiin olin lopen kyllästynyt kotipaikkakuntaani ja sen sisäsiittoisiin piireihin. Muutin silloin Mikkeliin, mutta eihän tämä kodilta tuntunut...aluksi. Nyt tämä on muodostunut kodiksi ja täällä on ihania ihmisiä. Ja nyt minä lähden pois.

En pelkää itse vaihtoa. Kyllä mä pärjään. Mutta entäs sitten kun tulen takaisin Suomeen? Onko mulla mitään mihin palata? Silloin kun olin Kimmon kanssa kaikki oli tuttua ja turvallista. Tiesin mistä lähtisin ja mihin palaisin. Mutta nyt kun kaikki muuttui niin kaikki ei olekaan niin varmaa. Vanhana kunnon kontrollifriikkinä mietin, että mitäs sitten kun tulen takaisin? Kaipasiko kukaan mua vai unohtiko kaikki mut saman tien?

Järki sanoo, ettei tällaista kokemusta välttämättä toiste tule, joten tartu siihen ja niin aion tehdäkin. Mutta miten saisi tämän järkyttävän pelon tunteen katoamaan. Olen aina ollu niin tunnepohjainen ihminen, että se tulee olemaan vaikeaa.

Lentämistä en pelkää, mutta jotenkin tuo lentoaikataulun katsominen hirvittää. Ainoa asia, jota lentämisessä pelkään on matkatavaroiden katoaminen. ÄÄÄH. *Controlfreakout*
Lentoaikatauluni tulee siis olemaan:
Lähtö Helsingistä 17.8.2010 klo. 14.20, Amsterdamissa 15.55.
Amsterdamista 17.20 Atlantaan 21.05. Yö vietetään Atlantassa.
Atlantasta 8.25 Pensacolaan 8.37.
Siitä alkaa minun väliaikainen elämäni Amerikassa 26tunnin matkustamisen jälkeen.

Takaisin on lennot varattu 19.12.2010.
Lähtö Pensacolasta klo. 11.25 Memphisiin 12.55.
Memphisistä 19.30 Amsterdamiin, jossa ollaan 20.12 klo. 11.20. Näköjään aikaa jää käväistä Amsterdamissa.
Amsterdamista 20.25 sitten takaisin Helsinkiin 23.50.

Please, olkaa edes jotkut minua vastassa kentällä?

3 comments:

  1. Ohoh, ja toi kaikki yksin, jaiks. o.o Mut mä asun täällä vantaalla ihan kentän läheisyydessä ;)

    ReplyDelete
  2. tuu sit vastaan ku tuun takasi! =)

    ReplyDelete
  3. Voin vaiks tullakki jos muistutat lähempänä. :D

    ReplyDelete