Thursday, July 22, 2010

...shopping theraphy.

Tiedän varsin hyvin, että jenkeissä on halvempaa ja kaikkea ihanaa muutenkin, mutta olen shoppaillut ihan liikaa viime aikoina. Muutan kohta neljäksi kuukaudeksi Floridaan ja silti ostelen täältä kamalasti tavaraa, hyi minua.

Vein puhelimeni huoltoon, sillä se tuntui sammuvan mystisesti jatkuvasti. Äitini oli käynyt viemässä omansa huoltoon ja oli saanut sieltä uuden. Toivon itselleni samaa kohtaloa :P Sain kaupasta lainaan todella retron puhelimen, jota en meinannut enää edes osata käyttää. Onneksi kaverini Pia lainasi minulle puhelinta, jota voin käyttää myös jenkeissä. Ja se on vaaleanpunainen! Puhelimen alla siintää H&M:n uusi syyskuvasto, jonka selasin tänään nopeasti läpi. Haluaisin sieltä yhdet ballerinat, mutta H&M:n toimituksen nopeuden tietäen jätän tilaamatta.



Näytänpä tässä muutamia ostoksiani. Nämä ostokset ovat tässä viime vkoilla ostettuja. Hintojakaan en kaikista enää muista. Yleensä alennuksesta ovat.

Tällaista mekkoa katselin Gina Tricotista jo Jyväskylän reissulla tummansinisillä raidoilla, mutta siellä ei ollut kokoja =/ Mikkelistä löysin nyt tämän punaisen ja se lähti matkaan. Tätä mekkoa pidin käydessämme Claudian kanssa Amarillossa viimeisellä illallisella. Hintaa taisi olla 19.90€.



Ostin tällaisen söpön raitapyyhkeen rannalle. Se vaan oli niin kesäinen. Löysin tämän Hemtexin alesta. Ostin myös toisen raitapyyhkeen, joka oli vaaleanpuna-valkoinen. Tuo parvekkeen tuoli on naapurin, sain sen häneltä lainaan, muuten ei olisi partsilla tuolia ollenkaan =(



Nämä korvikset ostin tänään Lindexiltä, ja hintaa oli 4.95€ -20%. Kumma juttu kun ennen tykkäsin isoista korviksista ja nyt vain noista pienistä :P



Nämä shortsit ovat Lindexiltä, alkuperäinen hinta oli 24.95€. Nämä ovat enemmän minun näköiseni kuin vaaleat farkkushortsit.



Laukkuperheeni on kasvanut jonkin verran. Ostin Lindexin alesta (24.95€ -70% -20%)ihanan mustan röyhelölaukun. Samana päivänä ostin myös Ginan alesta (24.95€ -50%)kivan harmaan laukun. Laukkuun ihastuin sen koon ja hihnojen takia. Laukusta löytyy nähkääs myös pidempi hihna, jotta sitä voi kantaa myös olalla.
Sain eräältä espanjalaiselta vaihtarilta jokin aika sitten ison punaisen laukun. Viininpunaista laukkua minulla ei olekaan ja mietin, että ottaisinko tuon laukun jenkkeihin koululaukuksi.





Erittäin fiksuna tyttönä ostin taas neuleen. FIKSUA. Ei voi muuta sanoa. Olen vain menossa Floridaan, eli helteet jatkuvat hyvin pitkälle. Siis musta neulehan on aivan must tässä tapauksessa. Neuleessa on tuollaisia läpinäkyviä kohtia kaula-aukon kohdilla. Lindexin alesta bongasin.




Tässä ostamassani tunikassa on myös läpinäkyviä kohtia. Myöskin Lindexin alesta.




Äitille ostin Lindexiltä tällaisen kaulakorun, joka hänellä oli jo kultaisena. Mamma halusi korun myös hopeisena ja kilttinä tyttönä kiikutin sen hänelle. Hintaa jäi n.6€.



Ostin vihdoin tällaisen tissivyön. Vyö on normaalihintainen, mutta siltikin vain 7.95€ -20%. Lindexiltä tietysti.



Olen ostanut kuvassa näkyviä sukkiksia jo kolmet. Nuo ovat siis kolmannet. Olen ostanut noita niin monet, koska ne ovat vain 20den ja minun käytössäni hajoavat ensimmäisellä käyttökerralla. Pidin sellaisia synttäreilläni, jossa olin täydessä tuubassa ja tietysti ne menivät rikki. Toiset hajosivat töissä, eli alkoholilla ei ollutkaan merkitystä. Kertakäyttösukkiksia ovat siis ainakin minun käytössäni, mutta tykkään noista tosi paljon! Niitä on onneksi ollu alessa, mutta nuo olivat nyt viimeiset =( Hintaa oli 7.95€ -70% -20%. Ostin myös toiset sukkikset, joita en jaksanut kuvata, kun eivät ole enää paketissa. Kuvassa olevat liivit olivat vain 9.95€ (normaalihintaiset), joista -20%. Ostin myös valkeat Wonderbrat, jotka ovat multiplunget (=insinööriliivit) eli voit laittaa olkaimet melkein mihin kohtaan haluat. Rakastan Wonderbran liivejä! Harmi, että ne poistuivat Lindexin valikoimista. Noiden liivien alkuperäinen hinta on 34.95€, josta -70% ja siitä vielä -20%. Kuvaa niistä ei ole, koska ne ovat jo käytössä!



Olen ostanut lisäksi ainakin Ginasta korallin väriset pitkän perustopin ja Lindexiltä hieman kiiltävät leggarit. Eli olen ostanut aivan liikaa kaikkea :D Varsinkin kun olen varmasti tehnyt muitakin ostoksia, mutten nyt vaan muista niitä :D

No comments:

Post a Comment