Monday, November 7, 2011

... fast forwarded weekends.

Hohhoijaa, ei voi muuta sanoa. En ole muutamaan päivään jaksanut postata. Ensin en ole kerinnyt ja sitten kun on ollut aikaa niin ei vain jaksa. Seuraava kuva selittänee mitä olen viime viikon puuhannut.



Perjantaina oli työpoppoon pikkujoulut, johon kuului hyvää ruokaa, hauskaa seuraa ja paljon tanssimista...sekä Paula Koivuniemi. En voi uskoa katsoneeni Paula Koivuniemen keikan kokonaan ja vielä melkeinpä ihan lavan edestä. No ei se nyt ihan kauheaa ollut tosin joidenkin örvellystä oli ärsyttävää seurata.


Lauantaina käytiin siskonpojan haamujuhlissa, jossa jälleen tiedossa oli hyvää ruokaa ja hauskaa seuraa. Kyllähän siellä jotkut myös tanssi, mutta Paula loisti tällä kertaa poissaolollaan, samoin ne känniset örveltäjät.

Mulla on siis ollut viikonloppu vapaa ja vielä tämä maanantai vapaa. Voin sanoa, että vapaat on menneet ihan hurahtamalla ja olen nukkunut joka päivä hyvin pitkään. Lepo on tullut kyllä tarpeeseen. Huomaan kyllä, ettei ole ollut kahta vapaapäivää pitkään aikaan. Olen ollut kärttyinen ja hyvinkin pienet asiat alkavat helposti ärsyttää. Viimeksi minulla oli kaksi vapaata putkeen reilu kuukausi sitten, kun muutettiin Paavon kanssa yhteen ja silloinkaan ei hirveästi kerinnyt levätä.

Tänään käytiin Paavon kanssa Amarillossa syömässä ja pyörähdettiin kaupungilla. Nappasin Anttilasta mukaani jotakin mikä pelastaa helposti jäätyvät näppini ensi talvena.


Olen etsinyt mieleisiäni nahkarukkasia ja nyt ne löytyi. Värivalinta yllätti minutkin. Nuo rukkaset on lampaannappanahkaa (eli hyyyvin pehmoista nahkaa) ja tuolla sisällä on fleecevuori, jossa on omat rakoset joka sormelle. Ainakin kaupassa ne tuntui hyvin lämpöiselle ja veikkaan, että ne käytössäkin on ihan mainiot! Ei ainakaan pääse tuuli läpi niin kuin villalapasista.

No comments:

Post a Comment