Saturday, June 25, 2011

...Midsummer Madness.

Mun mielestä juhannus kuuluu samaan luokkaan vapun ja uuden vuoden kanssa. Juhlia, jolloin on pakko keksiä jotain erityistä tekemistä ja oltava humalassa.

Varmaan tästä blogistakin huomaa, että viime vuonna tuli juhlittua ja ryypättyä PAAALJON enemmän kuin tänä vuonna. Nykyään baarissa kännissä rymyäminen ei vain jaksa kiinnostaa. Monet varmasti väittää, että se johtuu siitä, että seurustelen. Varmasti osin johtuukin, mutta suoraan sanottuna vaihdossa sitä vain huomasi, että ei se bilettäminen tee yhtään onnellisemmaksi, vaan päinvastoin. Pienessä sievässä kaikki vaikuttaa paljon iloisemmalta ja hauskemmalta, mutta sitten seuraavana päivänä on paha olo ja morkkis. Worth it? I don't think so. Lisäksi mua häiritsee se, että yhden baari-illan aikana kaadat monta kymmenentä euroa kurkusta alas. Itse keksin parempiakin käyttötapoja sille rahalle. Ja musta on todella naurettavaa, kun ihmiset valittaa, ettei ole rahaa ostaa ruokaa, mutta sitten varaa lähteä baariin ryyppäämään. Mun ei vaan enää tarvitse mennä baariin leikkimään onnellista, kun olen onnellinen ilman alkoholiakin.

Mitään absolutistia musta ei kuitenkaan ole tullut. En lähde ristiinnaulitsemaan niitä, jotka tykkää bilettää ja humaltua, se on ihan oma valinta. Ja musta on edelleen ihan kiva aurinkoisena päivänä käydä terassilla, tai niinkuin nyt, juoda valkkaria murun kanssa kun syödään ja ottaa muutama loman kunniaksi :) Känni mua ei vaan enää kiinnosta. Tiedän, että tuon sanoneena moni suomalaisen juomakulttuurin omaksunut pitää mua nyt jonkinsortin hihhulina tai muuten vaan omituisena, mutta eipä se mua paljoa hetkauta. Mun ei tarvitse hakea hyväksyntää tai turruttaa tunteita ja nautin elämästä muutenkin, joten en vaan nää ideaa lähteä ryyppäämään. Muutamalle kyllä, mutten ryyppäämään.

Toivottavasti ihmiset ei tänä vuonna kännipäissään hirveesti harrastaisi hukuttautumista tai puukkohippaa.

No comments:

Post a Comment