Saturday, June 25, 2011

...waiting.

Mulla alkoi loma periaatteessa eilen työpäivän jälkeen. Mulla on palkallista lomaa jopa huikeat 6 päivää. Mutta hei lomaa kun lomaa ja tää on vieläpä palkallista! Ja toisen viikon saan lomaa sitten elokuun alussa, mutta se onkin sitten palkatonta. Nimittäin lopetan Lindexillä hommat heinäkuun lopussa ja uudet työt alkaa River companylla, kun rakennetaan uusi myymälä, joten töiden väliin jää viikko mulle relailuun ja nollailuun :) Uusi myymälä aukeaa sitten elokuun loppupuolella ja kyseisessä myymälässä myydään vaatteita sekä naisille että miehille, joten hieman uudenlaista duunikuviota tiedossa. Mutta vaihteluhan virkistää ja olen muutenkin tosi innoissani tuosta työstä! Tuo onkin nyt mun ensimmäinen "oikea" työpaikka, tarkoitan siis, että olen nyt ekaa kertaa vakituisessa työsuhteessa ja töitä onkin hieman enemmän kuin Lindexillä :) Nyt nautin vielä mun nykyisestä työpaikasta, jossa on ollut ihan huippua ja työkaverit on olleet aivan mahtavia. Olen kyllä oppinut yhtä sun toista tuolla ja jää todella hyvät fiilikset paikasta.

Nyt vaihdan puheenaiheen toiseen odotteluun nimittäin kohta on mun odottelu tulossa päätökseen! Mun ballerinat, jotka tilasin viime sunnuntaina on jo Mikkelissä, joten maanantaina siis pääsen hakemaan uudet kenkät :) Ne saapui ärsyttävästi 24.6. klo 4.00, joten en kerinnyt eilen postissa käymään kun olin itsekin kahteentoista asti töissä. Noh, eipä voi mitään, pakko odottaa maanantaihin :)

Mussa on kyllä nyt tapahtunut jokin kamala muutos, kun tilasin noi ballerinat. Nyt nimittäin haluisin lisää Crocsin kenkiä. Ei, en edelleenkään niitä järkyttäviä reikäsämpylöitä. Mielessäni oli jotain aivan muuta.


Nämä sandaalit olis aivan ihanat! Just tällasina mustina, mitkä kävis kaiken kanssa. Hintaakaan näillä ei ole kuin 34.95€. Tällaiset mulle please? :)


Nämä olis aika kivat, sopis sekä pillien että leveelahkeisten farkkujen kanssa. Btw. mun leveälahkeiset farkut odottelee edelleen lyhentämistä. Olis ihanaa saada korkeakorkoiset kengät, jotka jalassa jaksais oikeasti kävellä.


Kumppareita mulla ei tällä hetkellä olekaan, mutta nää huolisin heti. Varmaan toivoisin sadekelejä, että pääsisin näitten kanssa liikenteeseen :D


Perustennareille löydän aina käyttöä ja luin Jenkkien Crocs-sivuilta, että nää on paljon tukevammat ja mukavammat jalassa kuin esim. Converset. Mun tällä hetkellä parhaat työkengät on Converset ja silti jalat on ihan muussina jo neljän tunnin työpäivän jälkeen.

Huomenna Suomen Crocsin sivuilla alkaakin alet, joten olen haukkana katsomassa onko yhdetkään noista mun listaamista kengistä siellä :) Niin ja on pakko sanoa, että kannattaa käydä lukemassa noiden kenkien arvosteluita Jenkkien Crocs-sivuilla, sillä niiden sivuilla voi käydä arvostelemassa kenkiä kokoa, leveyttä, mukavuutta ja kestävyyttä. Sitä toiminoa ei valitettavasti ole Suomen sivuilla.
Olen virallisesti siis tulossa vanhaksi; en juo alkoholia ja haluan vain mukavia kenkiä :D

No comments:

Post a Comment