Monday, July 18, 2011

...clean.

Vaikka en ole edes mikään luonnollisuuden puolestapuhuja niin seuraavaksi saatan etäisesti kuulostaa siltä. Olen nimittäin vähän hurahtanut sen oloisiin juttuihin. On nimittäin muutama asia, mitä himoitsen ja niissä kaikissa jollain tapaa korostuu luonnollisuus.

Kävin viime viikolla siskoni kanssa kaupoilla pyörimässä ja käytiin haistelemassa hajuvesiä. Siskoni mukaan lähti Clean-hajuvesi sarjan Warm Cotton-tuoksu.


Voi että. Suihkautin testeristä itseeni tuota tuoksua ja kauppojen koluamista jatkaessamme aina välillä haistoin ihanan puhtaan tuoksun. Siis tuoksuin aivan puhtaalle pyykille (minusta itseasiassa tuo Warm Cotton tuoksui enemmä puhtaalle pyykille kuin sarjan Fresh Laundry). Rakastuin ajatukseen, että voisin joka päivä tuoksua sille ja lähellä olijani eivät automaattisesti ajattelisi, että ahaa hänellä on hajuvettä, vaan että tuoksuupa puhtaalle. Jotenkin se tuntuisi minusta myös luonnollisemmalle tuoksua mieluummin puhtaalle pyykille kuin kukkien ja mausteiden sekoitukselle.

Vasta viime aikoina olen hurahtanut Lumeneen. Siemenet sille kylvettiin kun olin vaihdossa, kun huomasin Lumenen tuotteita CVS-Pharmacyn hyllyssä. Mutta ei siinä vielä kaikki: niissä oli tismalleen samat etiketit kuin Suomessa ostamissa tuotteissa. Olen myös kuullut erittäin hyvää Vitamin C+ tuotesarjan heleyttävistä tuotteista ja tänään ostinkin Kicksin alesta heleyttävää meikkivoidetta. Sävy oli 01, eli vaalein, joka saattaa nyt olla hitusen liian vaalea, mutta enhän minä tästä enää kuin kalpene. Kicksistä ostin myös Lumenen kasvoveden, jota nyt olen kerran jopa käyttänyt. Huomenna ajattelin testata myös tuota meikkivoidetta, että kuinka se oikeasti tasoittaa ihon sävyä.

Nyt haluankin koota itselleni Lumene-ostoslistan:

-Matt Touch puhdistusgeeli tai Radiant Touch puhdistusvoide
-Heleyttävä kevytvoide
-Heleyttävä silmänympärisvoide
-Meikinpohjustusvoide
-Mineraali(irto)puuteri
-Peitevoide silmänalusille
-mikä tahansa Blueberry Mascara. Enhän mä ennen muuta edes käyttänyt, mutta viimeksi ostin jonkun L'Orealin mikä vaan pakkuunnuttaa mun ripset.
-Silmämeikkikynä (edellistä on muutama sentti jäljellä :D)

Myös muita Lumenen meikkivoiteita haluisin kokeilla. Mutta luomiväreistä en ole oikein vakuuttunut. Jotenkin en usko, että niissä voi olla yhtä vahvat pigmentit kuin esim. Make Up Storen luomiväreissä, joita olenkin perussävyissä (eli vaaleissa ja ruskeissa) hamstrannut.

Jotenkin olen ennen ollut aika sokea Lumenen tuotteille, mutta nyt pitää olla silmä tarkkana ja suosia suomalaista!

No comments:

Post a Comment