Saturday, July 2, 2011

Rakkautta ranteissa.

Ajattelin nyt esitellä mun rakkaimmat korut, tai asusteet tai mikäliet. Näitä rakkaita näkyy kuitenkin mun ranteissa melkeimpä päivittäin.


Tämän Guessin rannekorun sain mun murultani lahjaksi viime ystävänpäivänä. Se mätsäsi tuossa alla näkyvään rannekelloon, joten tätä tulee käytettyä aina kun tuota rannekelloakin tulee käytettyä.


Näistä kelloista tuon kultaisen Espritin kellon sain siis eilen Paavolta ja tykkään siitä jo nyt paljon. Nyt voin siis käyttää mun kaikkia kultaisia korviksiakin hyvillä mielin! Tuon hopeisen kellon ostin Guessin liikkeestä Destinistä, Floridasta, jossa oli maailman paras myyjäpoika, Josh. Josh sitten lyhenteli tuota kelloa mulle ja kotiutin sen murto-osalla normaalihinnasta..tai ainakin murto-osalla Euroopan hinnoista. Toi Guessin kello on ollut niin kovassa käytössä, että tossa lasissa on miljoona naarmua ja kaikkea ihmemössöä ja yksi blingbling-kivi puuttuu :P

No comments:

Post a Comment