Sunday, July 10, 2011

...twentytwo candles.

Jei, tänään on mun synttärit ja täytin siis 22-vuotta. Tää päivä on mennyt pitkälti töissä ja nyt kotona hikoillessa. Onneksi ostin perjantaina tänne tuulettimen, että pystyy öisin edes nukkumaan. Toivoisin tavallaan jo, että olisi jo syksy ja viileää. Olisi paljon kivempi pukeutuakin kun ei tarvitsi olla ihan hikinen. Myös myöhemmin esitellyissä ostoksissa voi huomata tän viileän kaipuun.


Kuvassa on mun veljeltä ja sen kihlatulta saatu lahja. Soitin heille aikaisemmin ja pyysin lainaan kulhoa, johon voidaan tehdä lettutaikina. He sitten ostivat mulle oman kulhon :) Sain myös Cittarin Jenkki-hyllystä 7Up Cherry ja Dr. Pepper tölkit. Nyt Paavo tekee tuolla lettutaikinaa uuteen kulhoon ja syödään ne letut mansikoiden ja kermavaahdon kanssa! Nomnomnom.

Perjantaina kävin äitin kanssa kaupoilla ja mukaan tuli kaikenlaista, sekä alesta ja normaalihinnalla, tarpeellista ja tarpeetonta.



Nämä takit on Lindexiltä ja molemmat oli puoleen hintaan eli kitin väriselle takille jäi hintaa jotain 16€ ja luonnonvalkealle huppari-ilman-huppua-takille jäi hintaa jotain 10€. Toi kitin värinen takki tulikin ihan tarpeeseen kesä- ja välikausitakiksi ja tuo valkea on semmoinen vilikissan turhake.



Nämä turhakkeet ostin Seppälästä (!! en ikinä löydä mitään Seppälästä!) ja näille jäi yhteensä n. 6€ hintaa. Helmipanta pelastaa huonon hiuspäivän ja toi sulkajuttu vaan jotenkin puhutteli mua :D


Mun jalat on viime aikoina kärsineet kovin. On auki olevaa kantapäätä, rakkoa ja helliä kohtia, vaikka muille jakaa :D Piti ostaa nämä tällaiset ja nääkään ei ihan työkengistä mene. Ne Crocs ballerinat oli aika FAIL, koska ne tosiaan puolentoista kilometrin jälkeen oli hanganneet mun oikean kantapään auki. Nämä on Click Shoesista ostetut Tamariksen sandaalit ja nää hankaa nyt sit eri kohdasta :D hintaa oli 45€ alennuksesta nääkin. Eka nää tuntu pehmeille ja kivoille mut 6 tunnin työpäivän jälkeen löytyi rakkoja varpaista. Siis anteeks, mut millä kengillä oon aikasempina kesänä jaksanu tallustaa? Ostan kohta jotku äärettömän rumat terveyssandaalit enkä enää muuta käytä. En ala.

No comments:

Post a Comment