Monday, July 4, 2011

...fake.

Joskus aikaisemmin olen tässä blogissa todennut jossakin sivulauseessa, etten ikinä ottaisi hiustenpidennyksiä, jotenpa nyt huvikseni pölötän eri "lisäkkeistä" mitkä on nyt niin valitettavan trendikkäitä.

Aloitetaan nyt noista aiemmin todetuista hiuslisäkkeistä. Hyvin tehtynä, ovathan ne kauniit, mutta itse en siltikään päähäni huolisi. Syitä on monia. Ekana tulee mieleen niiden hinta. En halua laittaa rahaa sellaiseen, mitä mulla on jo. Mun hiukset on suht paksut luonnostaan (ei nyt ne paksuimmat, muttei todellakaan ne ohuimmatkaan), joten jos oikeasti haluan hulmuhiukset niin yritän olla kärsivällinen ja kasvattaa sellaiset. Toinen syy tulee ihan siitä, että haluan myös pitää hiukseni suht paksuina. Pidennyksillä kun on tapana ohentaa omaa hiusta. Olen myös laiska ja sellainen pidennysten jatkuva puunaaminen ei mua alkuunkaan kiinnosta. Haluan myös poikaystäväni pystyvän haromaan mun hiuksia ilman, että seasta tupsahtelee mitä ihmeellisempiä osia. Lisäksi kauhukuvat Tuksun kissannuolemista ja kusenpolttamista haivenista tulee mieleen.


Tiedän, että kaikki hiuslisäkkeet ei näytä tältä. Ja parhaimmillaan hiuslisäkkeet on hyvän ja aidonnäköisiä, mutta toistaiseksi muut pitäkööt ne päässään.

Toinen trendikäs lisä kuontaloon on ripsenpidennykset. Muistan kun ne joskus tuli ja todellakin mietin, josko sellaiset hankkisin. Ajastaan se mulla vain kuitenkin jäi enkä sellaisia haluakaan enää. Olen nähnyt tutuillani näitä pidennyksiä ja hyi yäk. Ne kun ei vaikuta luonnollisilta sitten yhtään. Ajatus siitä, että saat "kauniit" räpyttimet kunhan kestät silmien kirvelyn suihkussa, muistat nukkua selälläsi ja olla hieromatta silmiäsi ja tästä lystistä saat myös pulittaat aimosumman rahaa, ei jotenkaan kiehdo minua. Ripsenpidennyksiäkin saa pienemmässä kaliiberissa, jolloin ne on mahdollisimman luonnollisen näköiset, mutta kaikki tuo vaiva sen tähden, ei kiitos. Ajatus myöskin siitä, että omat ripset harvenisivat vielä ripsenpidennysten takia, saa aikaan kylmiä väreitä. Tämä postaus on mun yhdestä lempiblogista ja mun mielestä oiva toteamaan nämä kaikki asiat kokemuksen syvällä rintaäänellä.


Tiedän, tää kuva on kyllä aivan kammottava ja tiedän, että kaikki ripsienpidennykset ei näytä tolta :D

Sitten viimeiseksi tekokynnet. Olen onnekas sillä mulle on siunattu hyvän paksuiset hiukset, suht pitkät ripset ja nopeasti kasvavat kynnet. Tykkään laittaa mun kynsiä (silloin kun jaksan) ja haluan ne itse laittaakin. Voisin kyllä kuvitella meneväni manikyyriin, mutta mitään akryylia tai geeliä kynsiini en haluaisi. Tekokynnetkin voivat olla kauniit, myönnän. Mutta niin voi olla myös mun omat kynnet, joten miksi läntätä siihen päälle jotain selkeästi feikin näköistä.


Erona edellisiin kuviin, tämä kuva on onnistuneista kynsistä. Mutta musta kun tällaiset on aika rumat. Sori niille kellä on tällaiset, mutta tämä onkin vaan oman henk. koht. mielipide. Näidenkin ylläpitoon saa säännöllisin väliajoin syynätä ihan kiitettävän määrän rahaa.

Tulikin ihmeen hyvä olo itsestään, kun ihan julkisesti sanoo, että mä olen ihan hyvä näin. Ei lisiä mulle kiitos :P

No comments:

Post a Comment