Friday, May 10, 2013

...long time, no see.

Pidin tässä sitten puolivahingossa kunnon blogitauon. Tauko ei ollut tarkoituksellinen, mutta aikaa ei vain tuntunut riittävän blogille ja postaukset vain jäi. Nyt on taas sellainen postailufiilis ja aikaakin on nyt kun osui neljän päivän vapaaputki :)

Aloitin siis uudet työt Cubuksen visuna tuossa maaliskuun alussa ja voin sanoa viihtyneeni enemmän kuin hyvin! Iso bonus tuossa työpaikassa on tietysti kaikki ne ihanat vaatteet, joista tänäänkin tuli kotiutettua muutama juttu. Tänään oli siis äitin kanssa shoppailupäivä Mikkelin kauppakeskuksissa.


Tämä pallopaita oli niin järjettömän söpö, että pakko se oli ostaa! Ajattelin yhdistää tämän mun tummien korkeavyötäröisten farkkujen kanssa ja paita on onneksi niin pitkä, että se on myös helppo solmia edestä tarvittaessa. Tällaiset söpöliini paidat maksaa 29,90€, mutta olin onnekas ja mulla oli lahjakortti :)


OMG-neulekin oli jotenkin tosi hauska ja ajattelin tämän olevan tosi kätevä työvaatteena, sillä matskuna on 100% puuvilla ja tykkään 3/4-hihoista, kun ne ei valu ikinä tielle. Sen kun vaan heittää farkkujen kaveriksi ja marssii töihin :D Hintaakin tällä oli vain 19,90€.


Cubukselta ostin vielä kaulakorun, jota olen himoinnu jo myymälän avauksesta asti! Ajattelin ensimmäisenä tätä OMG-neuleen kanssa pidettäväksi, mutta käy kyllä melkein minkä tahansa asun kanssa. Nuo siivet asettuu tosi nätisti kaulassa ja toimii kivana katseen vangitsijana. Hintaa tällä oli 14,90€.

Lisäksi tuli tehtyä alusvaateostoksia. Kävin Sirun Liivisopissa jo reilu kuukausi sitten ostamassa liivejä ja minäkin olin vähän hakoteilla rintaliivien koon suhteen. Käyttelin aiemmin noin 75D-kokoisia liivejä, jotka monesti oli liian löysiä ympärykseltään, joten tiesin, että 70DD saattaisi olla parempi. Oikeaksi kooksi kuitenkin paljastui 65E ja mulle sopiva liivimalli oli Freyan Deco. Suosittelen kyseistä liikettä kyllä lämmöllä. Sain äärimmäisen hyvää palvelua ja valikoima ainakin Freyoissa oli huomattavasti parempi kuin esim. Sokoksella. Decoja olenkin ostanut jo muutamat, vaikka kalliita liivejä ovatkin (hinnat 55-70€ riippuen mallista ja ostopaikasta). Mutta mulla kävi tänään mäihä..!


Löysin nimittäin Sokkarilta alesta juuri mun kokoiset Decot 12€ hintaan! Mieletön tuuri ja kiva 45€ säästö :D Decot on siis juuri mulle sopivia malleja, mutta niitä ei Sokoksella ole normaalihintaisena kuin mustat ja nudet, jotka mun kaapista jo entuudestaan löytyy. Oli kiva löytää vähän pirteämmän väriset liivit ja vielä noin kivaan hintaan. Seuraavat Decot ostan varmaankin Sirun Liivisopista, sillä siellä tosiaan oli myös muita kivoja värejä ja kuoseja.


Sokokselta ostin myös Freyan Piper-malliset alushousut, jotka oli alennuksessa 5€. Niistäkin sain reilut 20€ alennusta, joten ei paha diili :P Lindexiltä löytyi myös kivan malliset alushousut, jotka maksoivat 5,95€. Suoraan sanottuna tykkään enemmän juuri noista Lindexin hipstereistä, mutta noi Piperitkin on ihan jees. Yksi jännä juttu noissa oli. Lindexin hipsterit on kokoa M ja Freyan taas kokoa S, mutta ne on melkeinpä samankokoiset. Taas huomaa kuinka eri merkeillä on eri kaavoitukset.

Tällaisia ostoksia tällä kertaa. Olen jälleen kiinnostunut enemmän vaatteista kuin esim. pari kuukautta sitten, jolloin taas kosmetiikka houkutti enemmän. Nyt tuntuu taas siltä, että tuo meikkikokoelma alkaa olla melkoisen hyvillä linjoilla eikä ole tarvetta ostaa enempää ennen kuin vanhoja on käytelty pois. Nyt pitäisi ehkä hankkiutua eroon vanhoista työvaatteista :D

No comments:

Post a Comment