Monday, September 27, 2010

..OMG.

On taas vkonloppu hurahtanu. Aika menee ihan hirveen nopeasti! Kohtahan mä olen jo kotona Suomessa :P

Perjantai-iltana pelailtiin pokeria Tonin luona, tulin kolmanneks ja Anne-Julie ensikertalaisena prkl voitti! :D
Eilen lauantaina mentiin kattomaan rugby-peliä, joka ei ollu kauhean mielenkiintonen johtuen siitä että joukkue, jota vastaan UWF:n joukkueen piti pelata oli joutunu pelikieltoon :D Peli käytiin siis UWF:n A- ja B-joukkueen kesken. A-joukkue yllättäen voitti tuloksella a lot-a little. Illalla oltiin ylläripylläri Tonilla iltaa viettämässä. Porukkamme tällä kertaa: minä, Toni, Logan, Ville/Markos, Erik, Anne-Julie, Michaël, Shay ja Shayn pari kaveria ja Jonna. Tonilta lähdettiin Cabanasiin, joka oli aika hirveä paikka. Se on luokiteltu yökerhoksi, mutta se oli paremminkin baari, jossa oli tanssilattia. Se oli järjettömän täynnä ihmisiä ja vaatteet haisee vieläkin tupakalle. Niin ja juomatkin oli vielä kalliita :P Yöllä vielä tuli käytyä uima-altaalla.

Tänään olen urheasti vältellyt opiskelua....rannalla. Vesi oli taas täynnä merilevää, mutta uitiin silti. Tuli loikoiltua ihan kunnioitettavasti siellä taas. Käytiin Walmartissa ja nyt on taas kaapit täynnä ruokaa. Äsken olin Tonilla, jossa tehtiin fajitaksia ja katsottiin Jersey Shorea. Koukuttava ja ihan hirveä sarja :D Ihan jees vkonloppu siis on ollu.

PS: Olen huomannut kauhean määrän kirjotusvirheitä noissa aikasemmissa postauksissa. Ignooratkaa ne.

PPS: HALUUN UUDEN KAMERAN!

Nyt on soinut paljon:

Usher feat. will.i.am - OMG
Journey - Don't Stop Believing
Lissie - Bad Romance

No comments:

Post a Comment