Wednesday, September 29, 2010

...torture.

Kidutan itteäni nettikaupoilla. Se on kidutusta, koska mulla ei ole rahaa, mutta myös siksi, että katselen suomalaisia nettikauppoja, jotka tuskin toimittaa jenkkehin :P
Tällä hetkellä on ikävä suomalaista muotia, tai no ruotsalaista lähinnä. Täällä kaikki vaatteet tuntuu olevan collegea ja muutenkin jotenkin tosi tavallista. Kauhean moni vaate ei vain sytytä, ei siis ole ilmestynyt vaaterakkauksia. Rakastan syyspukeutumista, joten nyt vähän missaan sen, mutta ensi vuonna sitten! Ai niin, kaipaan mun nahkatakkia ja -bikeria sekä yhtä jättineuletta.
Samoin on vähän ikävä äitin sapuskoja, alkaa tulemaan pizzat ja hampurilaiset korvista ulos.
Ja sitten ikävöinnin aihe, joka voi olla joillekin järkytys:
Mulla on ikävä töihin!

Tänään tuli omituisia fiiliksiä muutenkin. Katselin joitakin kuvia ja mietin kuinka pitäisi päästä matkustamaan. Sitten vasta tajusin, että olen maapallon toisella puolella eikä siltikään tunnu, että matkustan :D Jotenkin tää paikka ei tunnu enää kummalliselta vaan on kotiutunut tai ehkä paremminki sopeutunu. Täälläkin alkaa olla joka nurkalla tuttuja. En kyllä mistään hinnasta vaihtaisi tätä kokemusta. Tällasta ei varmaan tule koskaan enää vastaan, joten pitää ottaa kaikesta kaikki irti!

Niin ja tuosta ikävöinnistä vielä: on mulla kaikkia kavereita ja perhettä ikävä :) Mutta tiedän, että joulukuussa kuitenkin takas tullaan niin ei ole hätää sen perään.

Tänään oli eka tentti ja meni varmastikin läpi, mutta kuinka hyvin, se nähdään myöhemmin. Nyt lukemaan huomiseen tenttiin!

No comments:

Post a Comment