Monday, November 8, 2010

"..and I ain't missing you at all"

That's big fat lie. Right now I miss home and at home I'll miss all of you guys.
Viime aikoina olen ollut vähän alakuloinen. Varmaan sääkin vaikuttaa asiaan, sillä alkuvkosta täällä oli sateista ja synkkää ja loppuvko on ollut aurinkoista, mutta kylmää.
Jotenkin oon nyt kaipaillu kotiin aika paljon, vaikka enää on n. kuukausi jälellä. Tavallaan en yhtään halua kotiin, tuun ikävöimään näitä ihmisiä niin paljon! En jotenkaan edes halua ajatella, etten tuu näkemään niitä enää näin usein ikinä. Kyllä varmasti pidän yhteyttä, mutta ei se oo sama asia. Tuun niin ikävöimään tätä mun näkymää ikkunasta: F = Florida.



Kotoa ikävöin töitä, koska työt = rahaa ja raha = huolettomuus. Kaipaan myös eri ruokia: ruisleipää, salmiakkia, hernaria, maksalaatikkoa ja yks päivä oli kauhee himo kylmäsavuloheen. Pitää ootella ens kuuhun. Tietysti on ikävä kavereita ja perhettä, mutta tiedän, että tuun takasin ja siellä ne odottaa. Varotan jo sitten, kun tuun takasin, että oon varmaan masentunu ekat pari kuukautta, koska kaipaan tänne ja oon Suomi-kulttuurishokissa. Nyt oon jotenki erityinen, koska olen suomalainen, mutta koto-Suomessa ketään kyseinen fakta ei edes kiinnosta. Se tulee olemaan iso ongelma mulle, etten voi enää jutella tuntemattomille ihmisille tosta vaan ilman, että esim. baarissa luullaan, että oon heti iskemässä. Small talk on mahtava asia ainakin sosiaaliselle ihmiselle, kuten mulle.

4 comments:

  1. Heei herrajumala, tuutteko työ kohta jo takasi :)! Onpa aika menny nopeesti.. Kerkeetteköhä juhlimaa koulun pikkujouluihiki ;)
    Täällä on jo iha valkeet maat, lunta satanu viimeset kolme päivää.

    - Marika

    ReplyDelete
  2. ei varmaa ihan pikkujouluja keritä juhlii mut pitää pitää sit kauheet takasintulo-bileet!! :P

    hyyy, lunta =(((

    ReplyDelete
  3. ..voidaan olla vappuun saakka yhessä masentuneita ja vittumaisia.. Paitsi et aattelin kyl tulla tänne takas jo ennen vappua :D

    ReplyDelete
  4. mä aattelin kierrellä eurooppaa nyt ku on majapaikkoja pitkin maailmaa :)

    ReplyDelete