Sunday, March 25, 2012

...aesthetics.

Tänään heräsin vasta puolenpäivän jälkeen, mutta silti sain jopa siistittyä vähän paikkoja, tiskikoneen päälle ja itseni ihmisen näköiseksi, jotta uskaltauduin kauppaan.

Neule - Lindex
Toppi, vyö & farkut - Forever21


Tulin siihen lopputulokseen, että toi toppi ei kyllä imartele mua ollenkaan. Tekee mun etumuksesta jotenkin massiivisen näköisen (:D) ja häivyttää sen ainoan kapean kohdan eli vyötärön aika tehokkaasti. Farkut näyttää omituisen isoille, mutta ei nää musta kyllä isot ole :D Olen muuten yllättävän tyytyväinen naamaani tossa kuvassa, sillä mulla ei ole tossa oikeastaan meikkiä, ehostin vain vähän kulmia ja räpsyihin vetelin vähäsen väriä. Mut hei, mites noi mun hiukset? Vois ehkä pikkuhiljaa käydä parturissa leikkelemässä hiuksiin edes jotain muotoa ja lisätä vähän vaaleaa raitaa. Mutta musta mun hiukset näyttää yllättävän kelvollisille siihen nähden, että viimeisin parturikäynti on viime vuoden puolelta :D

Eli tuon näköisenä tallustin lähimpään Siwaan ostamaan tuoremehua ja muffinseja, sillä halusin fiksata kunnon "aamu"palan mulle ja Paavolle.

Kunnollisuudesta en nyt tiedä, mutta aamiaista kuitenkin. Tosta pöydästä huomaa kuinka esteettisesti kattaan. Eli heitän kamat pöytään ja siinä se sit olikin. Noh, mutta Paavolle kelpasi joka tapauksessa.

Toivottavasti muillakin on sunnuntai alkanut mukavissa merkeissä :)

2 comments:

  1. moikka! oon tilaamassa kans farkkuja forever21:stä niin minkä kokoset nuo sun pöksyt on? kun oon aikalailla kuvien perusteella justiinsa saman kokonen kun sinä niin auttais vähän koon valkkaamisessa :) ja muutenkin onko siellä vaatteet normaalia pienempää yms yleensä? kiitos jo etukäteen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi on 29 tuumaset ja niissä on 31 tuuman lahkeenpituus, tosin lahkeenpituus ei ainakaan tossa mallissa ollu valittavissa. Mun mielestä noi F21:n vaatteiden koot vastaa aika hyvin meidänkin kokoja, oon ottanu turvallisen M-koon, joka saattaa olla välillä vähän reilukin. Tosin tossa Heritage 1981-mallistossa (I Heart H-81) ne koot taitaa mun muistaakseni olla vähän pienempiä ja Love21-mallistossa koot saattaa olla vähä reilumpia.
      Toivottavasti auttoi :)

      Delete