Wednesday, March 7, 2012

...warpaint.

Pahoittelen bloggailutauosta, toivottavasti ei ketään ärstyttänyt. Elämässäni ei ole hirmuisesti tapahtunut ja vaikka blogini lähinnä minun arkeani käsitteleekin, on fiilikset olleet jotakuinkin vähän epäinspiroituneet. En siitä syystä ole viitsinyt tehdä mitään väkinäisiä postauksia, vaan päätin, että blogipostausta tulee, kun sellainen fiilis iskee. No nyt sitten iski.

Siihen on myös ihan syy, sillä sain tänään paaaljon inspiraatiota. Kävin elämäni ensimmäisessä meikkiopastuksessa Kicksissä ja sain siellä aivan uuden ilmeen kasvoille. Meikki oli täysin erilainen mitä yleensä naamaani piirtelen, mutta olin silti tyytyväinen ja oli kiva kokeilla jotain uutta. Lisäksi mulla oli vapaapäivä, joten oli ihanaa, että joku muu hoiti meikkaamisen mun puolesta! Yleensä siis luomiväreissä pysytään pelkästään turvallisesti ruskean sävyissä, mutta luomilleni tuli sekä vaalean sävyistä että vähän tummempaa lilaa. Silmät kyllä heti näyttivät vihreämmiltä, mutta ihan täysin minua ei kyseiselle värille myyty. Sain myös kuulla ripsieni olevan pitkät, jota en edes itse enää tiedostanut, joten oli hyvä, että joku siitä muistutti.

Tietysti opastuksesta seurasi meikkiostoksia ja vahvasti pysyttiin taas Make Up Storen linjalla. Minkäs sille voi kun firma vaan tekee hyviä tuotteita, niin pakko oli niitä myös itselleen hamstrata. Esim. meikkiopastuksessa kasvoillani oli Cliniquen meikkivoidetta, mutta mun mielestä MUS:n meikkivoiden peittoaa sen mennen tullen! Uusi puuteri oli jo muutenkin tarpeen ja nyt siis ostin MUS:n irtopuuterin (Loose Powder) sävyssä Pale (kalpea mikä kalpea :D) sekä poskipunan (Blush) sävyssä Complex. Kuvassa väri muistuttaa enemmän ruskeaa, mutta väri on oikeasti enemmän persikkainen. Mukaan lähti myös meikkisivellin poskipunalle (#340). Huomenna sitten väsäilen taas meikkiä itse, joten parempia kokemuksia saan sitten, mutta enpä ole Make Up Storen tuotteisiin joutunut ainakaan vielä pettymään.

Tämä ostos oli jo aiheesta ostoslistalla. Edellinen lämpösuojani (taisi olla phc:n?) veteli jo ihan viimeisiään, joten jouduin kaivamaan kaapin pohjalle jääneen jämäpurkin ja huomasin, että se jämä oli paljon parempaa tavaraa! Siispä ostin uudelleen Lee Staffordin Poker Straight lämpösuojan, joka tuoksuu karkkiselle ja maksoi vain 9€.

Loppuun kuva mun ja Paavon päivällisestä. Tuo on siis vuohenjuustofajita, ja resepti on täältä. No ei mennyt ihan niinkuin Strömsössä, mutta maha tuli täyteen! :) Voin nyt myös todeta, etten todellakaan tykkään korianterista. Se maistuu musta samalle mille pesuaineet haisee, joten ei ainakaan mun makuhermoja kutkuttele. En todellakaan ole nirsoilija ruuan suhteen, mutta vain täytyy todeta, ettei korianteri ei vain ole mun juttu.

No comments:

Post a Comment