Friday, February 15, 2013

...my Valentine.


Minä, kuten varmasti moni muukin, sai eilen hieman hemmottelua poikaystävältään ystävänpäivänä. Paavo oli ilmeisesti kuunnellut tarpeeksi valitustani siitä, kuinka minulla ei ole hopeanväristä kelloa. Tai no oikeastaan minulla on hopeisen värinen Guessin kello, josta on loppunut patteri. Patterinhan voi aina vaihtaa, mutta se on myös rähjääntynyt melkoisesti käytössä. Siitä on pudonnut yksi koristekivi ja kellotaulun lasissa on naarmuja jo enemmän kuin tarpeeksi. Olin nimittäin melkoisen huoleton korujen suhteen silloin, kun hankin kyseisen kellon, joten se on saattanut ottaa enemmän osumaan kuin on ollut tarkoitus.


Espritin rasiasta paljastui siis hopeanvärinen kello, joka on aivan täydellinen! Paavo on hankkinut minulle aiemmin samanlaisen Espritin kellon kullanvärisenä ja olen käyttänyt sitä melkeinpä päivittäin jo puolentoista vuoden ajan. Tykkään näiden kellojen mallista, sillä ne ovat siroja ja yksinkertaisia, mutta silti tyttömäisiä. Tykkään myös siitä, että kellotaulu on samankokoinen kuin ranneke, sillä se saa kellon näyttämään rannekorumaiselta. Nyt on kello sekä kullan- että hopeanvärisien asusteiden kaveriksi!


Minulla on melko kapeat ranteet, joten on tärkeää, että pituus kellon rannekkeissa osuu kohdalleen. Kullanvärisestä onkin otettu kolme palaa pois ja sama täytyy käydä tekemässä myös hopean kellon kanssa. Kolmen palan poiston jälkeen kello jää juuri sopivan pituiseksi, eli purista rannetta ja pystyy pyörähtämään ranteen ympäri, muttei kuitenkaan ole niin löysä, että heiluisi ympäriinsä.

Iso kiitos siis Paavolle :) Osaat valita parhaat lahjat!

Mitä te olette saaneet ja/tai hankkineet ystävänpäivälahjaksi?

No comments:

Post a Comment