Monday, June 14, 2010

...shopping music.


Heräsin vasta vähän aikaa sitten :P Heräsin kyllä aikaisemmin kun posti kolahti ja piti mennä katsomaan mitä sieltä on tullut. Postissa pitäisi olla pari juttua minulle tulossa, but today is no luck. Christina Aguileran levyjä tietysti :D Tulossa olisi Australian versio tuosta Not Myself Tonightista (luulin, että se on ilmestynyt vain Saksassa, mutta eipä ollutkaan!) sekä Bionic-albumin deluxe versio. Pakko on jättää se Fan edition ostamatta. Prkln postarit ja toimituskulut. Pitäisi varmaan poistaa tuo mun toinen blogi, koska en siihen jaksa ikinä kirjoittaa.

Tänään on vapaapäivä ja olen iiiihan koko päivän yksin. Ajattelin käydä kaupungilla pyörähtämässä ja ostamassa yhden korurasian (yritän olla ostamatta muuta) ja sitten voisi tulla kotiin kuntopyörällä sotkemaan ja ehkäpä siivoilemaan? Ei ole oikein suunnitelmia tälle päivälle ja se on hyvin outoa. Yleensä olen koko ajan menossa ja päivän ohjelma on ollut tiedossa vähintään muutamaa päivää ennen. Ehkä tänään olen ihan yksikseni kerrankin. Se voisi tehdä hyvää =)

Eilen olin krapuloissani ja suuntasimme kotipaikkakunnalle vanhempieni luo. Tein siellä kerrankin vanhemmilleni ruokaa, eikä toisin päin :P Ja jauhelihakastikkeeni jopa onnistui hyvin! Nukuin suurimman osan ajasta, jonka olimme kotonakotona, mutta sen siitä saa kun rellestää.

No comments:

Post a Comment