Tuesday, June 1, 2010

...mail.

I've got mail!
Tänään tupsahti postissa kirje University of West Floridasta. Siinä kerrottiin, että pääsin asumaan haluamaani asuntolaan. Minulla on yksi kämppis, amerikkalainen tyttö. En päässyt siis kaverini kanssa samaan paikkaan, mutta ei se mitään :P En kyllä nyt jotenkaan halua ajatella vaihtoa...ahdistaa ajatuskin.


Maanantaina sain myös postia, tällä kertaa Saksasta. Tilasin Christinan sinkun ja nyt se tuli <3 mahtava lisä kokoelmaani. Haluaisin myös Bionic-albumin faniversion, mutta kun se on niin kallis :( lähemmäs sata euroa postareineen.


Tänään tuli käytyä äitin kanssa kaupungilla ennen töitä ja äiti osti minulle pari juttua :)
Toppi Gina Tricotista. Yllättäen Ginasta löytyi nyt paljon kivoja juttuja. Yleensä tuntuu, ettei löydy mitään. Hintaa topilla oli 9.95€. Olin vähän pettynyt ettei ollut enää M-koko pienempää, mutta kyllä tuo M-kokokin menee.


Vero Modan alesta bongailin tällaisen villatakin. Ulkona on lämmin, mutta minä se vaan villatakkeja hamstraan :D Tällä oli hintaa 13€ ja oli enää L-koko jälellä, mutta se ei haitannut, sillä sain tuosta sellaisen löysän ison villatakin, jota olen halunnutkin.


Äiti oli sitten vielä niin kiva, että se osti mulle kynnenkovettajaa Kickistä :P

Ainiin ja joku pyyti kuvaa aikaisemmin Nelly.comista ostamistani kengistä. TA-DAA!
(Ihana peilin kautta otettu kuva. Toi peili on vielä tollanen ysärikasari-peili kuvioilla :D )
Jalassa on muuten työkaverilta ostetut haaremihousut. Maksoivat huimat 5€ :)

Mutta nyt käännöshommiin, jotka eivät vieläkään ole valmiina :( Deadline oli eilen. Eli nyt äkkiä paiskimaan hommia!

No comments:

Post a Comment