Monday, June 14, 2010

There must something in the water

No niinhän siinä kävi...Yrittämiseksi jäi. Kävin työpaikalla ja sieltä paljastui, että kaikki aletuotteet ovat nyt -70% alkuperäisestä hinnasta. (Eli kannattaa käydä tsekkaamassa Lindexin alerekit. No kaikki normaalihintaiset puserotkin on -30% että kannattaa tarkistaa mitä muualtakin löytyy.) Siitä se ajatus sitten lähti...

Esittelen nyt ensin kuitenkin korurasian, jonka alunperin meinasinkin ostaa. En tiedä onko tuo oikeasti tarkoitettu ompelutarvikkeille vai onko tuo vain tyylittely kysymys. Anyhoo, tuonne mahtui paljon korujani, muttei kaikki. =(




Sille kuka keksii järkevän tavan säilyttää koruja, kynsilakkoja, hiushärveleitä ja meikkejä saisi antaa Nobelin rauhanpalkinnon. Minulla ainakin menee hermot kun ne on aina sekaisin ja ympäri kämppää.

Ostin siis Lindexiltä vaikka mitä. Näitä housuja katselin jo silloin, kun ne tulivat myymälään, mutta 49.95€-hintalappu scared the crap out of me ja tyydyin vain haaveilemaan niistä. Nyt kun hintaa jäi enää 14.99€ -20% = 11.99€ ja lähtivät mukaani. Noissa on sellaisia jänniä saumoja ja tikkauksia, vähän biker-malliin.


Nämä leggingsit ovat taas tälläiset biker-tikatut. Koko biker-homma on vallannut kaappini ja ilmankos kaverit nauraa, että ihan sama mikä se on kunhan siinä on nahkaa, niittejä tai biker-tikkaukset niin minä tykkään siitä. Kuva on vähän kökkö, mutta nuo ovat sellaiset kulutetun väriset ja aika jämäkkää matskua. Niin haha, nämä ovat oikeasti normaalihintaiset, mutta kun yhdessä vaiheessa näitä ei ollut kuin kahdet jälellä niin ne laitettiin jämäaleen. Sitten niitä tuli täytöissä lisää ja ne ovat normaalihintaiset, paitsi ne kahdet, jotka meni aleen ja joita kukaan ei jaksanut ottaa sieltä pois. Näinpä siis 29.95€ -70% -20% = 7.18€.


Tämä toppikin on jämäalesta, ja ainoa mitä oli jäljellä. Tosin sellaisena korallin värisenä näitä vielä on, mutta se väri ei oikein näyttänyt minun päälläni kivalta. Alkuperäinen hinta 19.95 -70% -20% = 4.78€. Kuva ei oikein ole eduksi.


Tätä vyötä katselin pitkään ja se oli minulla varauksessa pitkään. Niin pitkään, että se meni aleen. Eli 12.95% -70% -20% = 3.11€.


Nämä korvikset olivat ihan normaalihintaiset, mutta nämä oli pakko saada! Niissä on nahkaa, niittejä ja helmiä! Eli ne ovat minun. Hintaa oli 6.95€ - 20% = 5.56€. Haha, tajusin vasta nyt, että nämä korviksethan maksoivat enemmän kuin tuo vyö tai toppi :DD


Lähdin jo kerran Lindexiltä, mutta palasin ja nappasin täysin uutena tällaisen rannekorun, joka oli vain 3.95€ -20% = 3.16€.


Kuvassa näkyy myös kynsilakka, jonka vähän aikaa sitten ostin Kicksistä. Minulla oli sitä lauantaina töissä ja sain aika paljon kehuja jopa asiakkailtakin :) Ja nyt olen saavuttanut sen, mitä kynsien kasvattamisella ja hoitamisella on lähtenyt hakemaankin, sain tuossa taannoin kommentin: "onko nuo ihan sun omat kynnet vai tekokynnet?" Ah! Olen aina halunnut kuulla tuon, koska tuota kysytään aina äidiltäni (jolla on ihan uskomattoman paksut pitkät kynnet). Olin aina vähän kateellinen, koska minun kynteni ovat aina olleet helposti lohkeavat ja muutenkaan en ole niihin panostanut. Mutta olen elävä todiste, että se panostaminen kannattaa. :D Olihan tuo aika pinnallinen "saavutus", mutta olenhan mä jollain tapaa vähän pinnallinen :P tai ainakin turhamainen :D Se myös pönkitti itsetuntoani (naurettavan helposti) kun minulta kysyttiin missä kävit laittamassa kynsiäsi. Hih, en missään! Tein ihan ite! :D

Nyt jos tekisin vähän ruokaa. Ostin kanaa, kikherneitä (miksi ne on muuten kikherneitä suomeksi, kun ne ovat oikeasti papuja?) ja riisi-ohra-sekoitusta. Niistä siis säveltämään jotakin syötäväksi kelpaavaa.

PS: nyt soi Katy Perry - California Gurls feat. Snoop Dogg. Tuo vähän kesää tähän ankeaan säähän!

No comments:

Post a Comment