Thursday, December 30, 2010

...blizzard.

Nyt vätystää niin, että oksat pois!! I'm exhausted... Tänään koin aamulla kauhun hetkiä. Pitkästä aikaa jaksoin vähän kiharrella hiuksia, mutta sitten kun katsoin ulos ja näin sen järkyttävän myräkän niin ilme muuttui aika äkkiä. Tuntuu, että aina kun jaksaa edes vähän laittaa hiuksia niin ulkona joko sataa, tulee tai tekee molempia.
Viime päivät on menny lorvaillessa ja Mikkeli-Ristiina väliä kahlatessa. Tällä hetkellä en edes muista mitä kaikkea olen puuhannut.

Unien kanssa on vieläkin ollut ongelmaa, toivottavasti ei jää päälle tällainen.
Kuten edellisessä postauksessa sanoinkin palasin töihin ja on kyllä ihan mukava tehdä jotain muutakin kun jumittaa kotona. Tänään olin piiiiiitkästä aikaa iltavuorossa ja suht kivuttomasti meni sekin. Huomenna sitten taas töihin ja sit jos lähtis vähän rientoihin. Sunnuntaina taas töitä.

MUTTA! Mahtavin asia on, että asunto löytyi!! Olen niin onnellinen! Muutan Saippelin kanssa samaan kämppään, jonka luksusjuttuja ovat mm. vaatehuone, astianpesukone ja ennen kaikkea SAUNA! Kyseessä on 59 neliöinen kaksio. Muuttamaan pitäisi päästä viimeistään helmikuussa. Iih! Enpä malttais oottaa :)

Btw. Ostin tuossa joku päivä sitten The Body Shopista joululahjaksi saadulla lahjakortilla Vitamin E Intense Moisture Cream-kasvovoiteen, koska näin talvisin mun iho on aika kuiva. Hintaa sillä oli 20,90€. Normaalisti en pulittaisi noin paljoa kasvovoiteesta, mutta onneksi pulitin. Tuo voide on todella kosteuttava ja sopii hyvin meikin alle.

Ei muuten kukaan haluaisi ostaa mulle kameraa? Tahdon kunnon kameran!

No comments:

Post a Comment