Thursday, December 23, 2010

..jet lag.

Mä joskus brassailin, että tuskin muhun mikään jet lag iskee. No, nyt voin ehkä syödä sanani ku oon pirteä ku peipponen ja kello on tosiaan yli viis aamulla. Mitähän joulustakin tulee mulle ku valvon koko yön ku porukat nukkuu. Tylsistyn varmaan kuoliaaks. Niinkun nytkin.

Monet tietää kuinka hurahdin GUESS:iin jenkeissä. Onnekseni huomasin, että niillä on nettikauppa Euroopassakin. Selailin sitä nyt, kun ei uni tule silmään ja huvikseni bongasin rannekellon, jonka ostin Destinin GUESS Outletista.


Tuota tuota..tuo hinta. 149€..ostin omani jollakin 40€. Eli mitä ihan vittua? Mikä täällä Euroopassa lisää hintaa?

Tosiaan nyt siis olen kotona vanhempieni luona. Oli kiva nähdä perhe, mutta kaipaan Amerikkaan julmettomasti. Tää kauhea pakkanen ei helpota sopeutumista yhtään. Niin ja tosiaan eilen vitutti, kun meidän matkalaukut hävisi, mutta onneksi sain ne tänään takaisin. Tahdon kuitenkin nyt omaa tilaa ja tahdon taas oman asunnon, minkä löytäminen voi olla tosi vaikeaa tähän aikaan vuodesta. Mun tavarat ei oikein meinaa mahtua tänne porukoille, eikä tää oikein tunnu nyt kodilta. Tai ylipäätään tää kyläpahanen ei tunnu kodilta.

No comments:

Post a Comment