Sunday, November 20, 2011

....reviews.

Nyt pikaisesti arvioin tuossa muutama päivä sitten ostamiani tuotteita. Ne löytyvät tästä postauksesta.

Olen täysin ihastunut tuohon Vilan paitaan. Se on ihanan pehmeä päällä ja olkapäät pysyvät kohdillaan, toisin kuin Gina Tricotin versiot. En tietenkään voi sanoa, miten tämä aikaa ja pesua kestää vielä tässä vaiheessa, kun kyseistä puseroa olen kerennyt vain kaksi kertaa pitämään päälläni. Kuitenkin alku tuntuma on mainio! Kuitenkaan hintaero Gina Tricotin puseroihin on vain 5€. Himoitsen näitä peruspuseroita nyt myös muina väreinä.

Tommy Hilfigerin sukatkin on olleet hintansa väärtit. Eipä ole varpaita sukkien saumat hiertäneet ja sukat vaikuttavat kestäviltä. Jälleen kerran täytyy todeta, etten kerran käytöllä voi sanoa miten aikaa ja useita pesuja nämä sukat kestävät, mutta toistaiseksi nämä ovat täyttäneet toiveeni hyvistä sukista. Näitäkin himoitsen lisää.

Kicksistä ostamani ripsari oli taas edellisistä poiketen pienoinen pettymys. Pituutta ripsari lisäsi kyllä aika paljonkin. Se myös peseytyi pois jo lämpimässä suihkussa sellaisina palasina, eikä sottaamalla puoli naamaa mustaksi. Mutta mulle on erityisen tärkeää, että ripsiväri erottelee ja tuuheuttaa, ja tämä ripsiväri ei sitä tehnyt. Näytti paremminkin, että mulla on vain muutama ripsi, vaikkakin hyvin pitkät sellaiset :D Eilen käytin mun erästä vanhaa ripsaria, joka tuuheuttaa mukavasti, ripsien tyvessä, kun taas kärkiin sipaisin tätä uutta tuomaan lisäpituutta ripsien kärkiin. Tätäkin ripsaria aion vielä testailla lisää, mutta tämä ei kyllä ihan minua hurmannut.

No comments:

Post a Comment