Thursday, November 24, 2011

...curvy Christina.


Tämä kappalehan on mulle aivan mahtava. Kappale on mun mielestä jo muutenkin aivan loistava, mutta tässä on mun ykkösidolini Christina Aguilera sekä yksi lempibändeistäni eli Maroon 5. Voitte siis kuvitella miten iloinen olin kuullessani tästä yhteistyöstä! Ensimmäiset kuuntelukerrat ja olin myyty tälle kappaleelle. Ja onneksi en kuuntele radiota, ainakaan se ei pysty pilaamaan tätä biisiä. En tiedä oikein mikä tässä iskee, Christinan ihanat vokaalit tietenkin, olen heikko tällaisille renkutuksille, mutta myös Adam Levinen paidattomalle olemukselle musiikkivideolla, mutta joku muukin tässä vain iskee.
Btw. tuossa videolla Nicky Minaj näyttää minusta hyvältä jammaillessaan mukana :P


Christinan muuttuneet muodot ovat saaneet hyyyvin paljon kommentteja medialta. Sen nyt kyllä sinällään ymmärrän, että media reagoi vahvasti naisartistien lihomiseen. Onko se koskaan ollut mitään uutta? Itsekin aluksi kauhistelin, että onpas tiukka mekko, mutta nyt kun esiintymistä olen katsonut, tykkään Christinan pyöreämmistä muodoista. Hän näyttää naiselta, oikealta ihmiseltä. Vai voiko joku sanoa mulle, ettei Christina näytä ylläolevassa kuvassa seksikkäältä? Aivan mahtavaa, Christina! Aplodeja :)

Kuva

No comments:

Post a Comment