Tuesday, November 1, 2011

...QS.

Sorruin tänään taas töissä ostoksille. Tää trikoopaita vaan heti miellytti silmää ja sovituksen jälkeen päätin kotiuttaa kyseisen tuoteen. Jälleen kerran kyseessä on QS-merkkinen yläosa.


Tää oli malliltaan hauska. Se on tuolta takaa pidempi ja peittää sopivasti pepun. Väri oli myös mun mielestä kiva, vaikka osaan kuvitella, että jollekin tosta saattaa tulla sellanen mielikuva, että oon unohtanu nenäliinan pesuun menneiden farkkujen taskuun.



Toi paita on aika perushöttöä, mutta just toi vähän erilainen materiaali (puuvilla-polyesteri-viskoosi-sekoite) ja pienet yksityiskohdat tekee mulle paljon. Tääkään ei ollut mikään hirmu hintava hankinta, vaan maksoi 25,95€.

Oon aikasemmin todennut olevani S.Oliver-tyttö. No nyt ehkä syön sanani. Nykyään vaan toi QS miellyttää enemmän. No kuuluuhan QS S.Oliveriin, mutta on S.Oliverin Casual naisten osaston ja QS:n välillä suuria eroja. QS:n vaatteet menee enemmän trendien mukana ja niissä on aina jotain juttua, mikä tekee vaatteesta erityisen.
S.Oliver on siis hyvin Espritin kaltainen merkki ja siinä missä Espritillä on edc, S.Oliverilla on QS.


Töiden jälkeen kerkesin nopeasti poikkeamaan Kicksissä. Sieltä ostin kuitenkin vain sen mitä tarvitsin eli lämpösuojan. Edellisestä lämpösuojastani en hirveästi välittänyt, se oli ihan jees, mutta paremminkin voisi olla. Nyt kokeilussa siis phc:n Heat Protection Styling Sprayta, joka oli 8,50€. Saas nähä mitä mun hiukset sanoo tälle tökötille. Sain myös tollaisen Versacen hajuvesinäytteen. Vanity oli musta ihan hirveä, mutta jo tää Bright Crystal-paketti antoi ymmärtää, että olis vähän hedelmäisempi ja/tai tyttömäisempi tuoksu kyseessä. Ja jep olin aivan oikeassa. Mulle tulee mieleen sellanen hyvin perushajuvesi, sellanen vähän ruusuisen tuoksuinen (oon ihan älyttömän surkea kuvailemaan hajuvesiä). Jotenkin muistelisin, että mun isosiskolla on ollut joskus tällaista! Itse asiassa mitä enemmän tätä haistelee, sitä miellyttävämpää tää on!

No comments:

Post a Comment