Wednesday, January 11, 2012

...billions of lashes!

Jännä, miten mulla oli eilen vapaapäivä, mutten saanut juurikaan mitään aikaiseksi. Tänään taas olen ollut 7tuntia töissä ja jaksoin jopa kuntoilla. Se on minulta suuren suuri saavutus, mutta pikkuaskelin päämäärää kohti. Mistä sitä saisi lisää tunteja päivään, että kerkeisi tekemään kaiken? Jopa sen pelätyn opparin pitäisi olla tänä keväänä valmis.

Töiden jälkeen kerkesin kipaisemaan Kicksissä ostamassa tuon alimman ripsarin vanhan kuivuneen tilalle. Olen tullut siihen päätökseen, että tuo L'Orealin Volume Million Lashes on tähän astisista ripsareistani paras. Se tekee tuuheat ja pitkät ripset ja pitää suht hyvin kuosissa. Tuo d.j.v. beautenizer lisää kyllä ripsiin pituutta, mutta olen huomannut siinä ilkeän vian. Ne kuidut, joilla sitä pituutta luodaan, saattaa irrota ripsistä ja, kuten minulla kävi, ne saattavat sujahtaa luomen alle, ja voin kertoa, ettei se tunnu kovin kivalle. Plussaa tuolle ripsarille peseytyvyydestä. Lähtee helposti pois ripsistä sellaisina klöntteinä, joka kuulostaa kauhealle, muttei ainakaan ole panda-silmiä! Ja tuo Blueberry mascara on kamalaa kuraa. Hirmu kuivaa, eikä väriä saa ripsiin sitten millään. Pituutta tai tuuheutta ei tällä ripsarilla saa.

Hei, muuten ihmiset. Ei kukaan sattuisi tietämään jotakin hyvää hiusnaamiota, -suihketta tai -seerumia, joka olisi loistava kuiville ja karheille latvoille? Omani kaipaisivat pientä siloitusta, joten ehdotuksia?

Minun iltani jatkuu nyt The Officen katsomisella. Olen hurahtanut sarjaan täysin, kiitos Paavon. Pamin ja Jimin rakkaustarina on niiiiiin übersöpö! Lisäksi sarjalle saa tietysti nauraa ratketakseen, mutta ihanaa, että mukaan on sekoitettu tuollainen söpistelyjuttu. Nyt siis HAHA- ja AWW-efektiä etsimään.

No comments:

Post a Comment