Sunday, January 22, 2012

...Samsung Omnia W.

W niinkuin wonder. Kuten aikaisemmin olen jo kertonutkin, sain poikaystävältäni lahjaksi minun ihkaensimmäisen älypuhelimen. Aikaisemmin olen vaatinut puhelimelta kauhean suuria ominaisuuksia: sillä voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Itse en olisi varmaan älypuhelimeen siirtynyt ennen kuin olisi välttämätön pakko, mutta oma insinöörini avitti vähän asiassa :P

Ja koska minulla ei ole aiempaa kokemusta oikeastaan minkään sortin älypuhelimesta, en voi mitään syväluotaavaa analyysia siitä ja sen ominaisuuksista tehdä. Mutta mitä voin sanoa, on se, että kyllähän minä tästä puhelimesta hirmuisesti tykkään! :) Jo se, että puhelin on lahja rakkaalta tekee siitä ihanan, mutta kyllä tuolla on hauska leikkiä. Näyttö on nätsä ja liikkuu sulavasti, ei jumittele. Windows on helppo käyttis, jota minäkin osaan jopa käyttää. Akku ei ole kyllä kovin vahvasti kestänyt, mutta veikkaan jatkuvan näpräilyn vaikuttaneen asiaan aika paljon :D

Puhelimet on tietysti mieltymysasia, joten kaikilla on omat suosikkinsa ja inhokkinsa (minun inhokki on Apple kaikkine tuotteineen ylibrändäyksen takia) ja ne kenellä on vähän enemmän kokemusta kehittyneemmistä puhelimista (kuin meikäläisen perussimpukat :D) osaa ehkä paremmin arvostella, mutta minun käyttöön tuo puhelin on juuri passeli!

No comments:

Post a Comment