Tuesday, January 17, 2012

...shopping in Vanda.

Dodih, nyt on sitten Vantaalla käyty ja kyllähän siihen ihan koko päivä meni. En tiedä uskaltaako nettipankissa edes käydä kattomassa mitäs ne tilit näyttää.

Ikeassa menikin sellaiset kaksi ja puoli tuntia ja sieltä lähdettiin ylläolevien tavaroiden kera ja melkeinpä kolmesataa euroa köyhempänä. Ikeasta lähti myös yöpöydät mukaan, kuten aiemmin jo sitä enteilin. Mukaan tuli myös jakkaraa minulle eli kääpiölle lisäpituudeksi, sekä lipasto, johon saadaan näppärästi tavaraa piiloon. Miten sitä rompetta kertyykään niin hitosti?!

Jumbon HairStoresta ostin hiuksiin jätettävää ja ennen kaikkea korjaavaa hoitoainetta. Tämä oli vain vitosen, kiitos Kaisun :D

Käytiin tsekkaamassa tosiaan Jumbon River ja S.Oliver-myymälä. S.Oliver-puolella oli ratketa riemusta ja löysin sieltä pari iki-ihanaa liiviä ♥

QS:n farkkuliivi teddy-vuorella auttaa varmaan mua pysymään lämpimänä, kun palelen töissä. Löysin alesta ja hintaa oli 55,95€.

Toinen liivi on tummanharmaata neulosta ja siinäkin löytyy karva-asioita :D Tämäkin alesta, hintaan 41,95€.

Kotona mua odottikin sitten tällainen paketti! Minä kasailin tätä laitetta ja Paavo uusia huonekaluja. Samsung Omnia W on siis mun ensimmäinen älypuhelin! Kirjoittelen tuosta varmaan enemmän, kun siitä jotain osaan sanoa, eli kun olen oppinut edes käyttämään sitä :D

No comments:

Post a Comment