Monday, May 14, 2012

...fun for Monday.

Tänäänpä varsinaisen kiva maanantai! Töitten jälkeen käytiin Paavon kanssa Sokkarilla, kun joku pahainen työkaveri mainitsi Sokoksen kamppiksesta. Sokkarilla siis kaikki normaalihintaiset tuotteet oli tänään ota 3, maksa 2. Paavolle lähti matkaan sukkia ja minulle seuraavanlaista hömppää.


Sitä kun on jaloillaan suurimman osan päivästä niin kyllähän niitä varpeja pitää vähän hoitaakin. Päätin kokeilla tuota Freemanin revitalizing foot scrubia. Freemanilta on myös tuo kurkkuinen peel-off mask, joka on hauskin naamio ikinä! Muistan, kun äitini kanssa näitä laiteltiin naamaan ja nautittiin eniten tuon naamion irti repimisestä :D Freemanin molemmat tuotteet oli 5,75€ tsipale, joista toinen tuli kaupanpäällisiksi. Nyt päätin myös kokeilla Trindin pikakuivattajaa, joka oli edellämainittuja tuotteita hieman kalliimpi. Taisi olla reilun kympin, mutta toivottavasti tuo on ainakin yhtä mainiota tavaraa kuin Mavalan pikakuivattaja.

Sokkarilla pyörimisessä tuli ihan nälkä, joten mentiin Amarilloon syömään. Mahat piukeina lyllerrettiin käymään H&M:llä. Ja minä jopa shoppailin siellä!! Harvemmin olen enää sieltä mitään vaatetta ostanut, mutta nyt tein sellaisia ostoksia, jotka sopii hyvin mun vaatekaappiproggikseen (eli hankin perusvaatteita, joilloin mulla on aina jotain päälle pantavaa) ja ei rasittaneet mun lompakkoa hirmuisesti.


Mun yleinen olettamus on, että H&M:n nykyiset trikoopaidat on ihan järkyttävää kuraa. Tää ihana raitapaita tuntui kuitenkin mukavan napakalle matskulle ja oli kivan pituinen. Noi raidat on oikeasti navysiniset, vaikka noi raidat näyttääkin mustille.


Vielä ihanamman tosta paidasta tekee 14,95€-hintalappu ja noi napit! Nappirivit löytyy hihoista ja toisesta olkapäästä. Tykkääntykkääntykkään.


Lisäksi hairahdin tällaiseen liiviin. Mulla on jo liituraitainen liivi, joka on varmaan 5 vuotta vanha. Suoraan sanottuna, olisin varmasti pärjännyt ilman tätä vaatekaapissani, mutta jos koittaisin edes vähän pukeutua siistimmin :D Sovittelin nimittäin myös siistimpiä paitoja, mutta mieleisiä ei löytynyt. Tämä liivi oli 19,95€ ja kassalle kannoin myös parit perusliivit, joita en viitsinyt kuvailla.

Nytpä on sitten törsätty kerrakseen ja nyt voi loppukuun ollakin ihan hissukseen, kun pitäisi vielä uudet silmälasitkin hankkia tässä kuussa :D

No comments:

Post a Comment