Sunday, May 20, 2012

...out and about.


Bleiseri & huivi - Lindex
Liivi & raitapaita - H&M
Farkut - Forever 21
Kengät - Vagabond (Florence)


Käytiin Paavon kanssa synttäribileissä ja tällaisessa tällingissä minä hiihdin. Ollaan nyt jo jälleen kotosalla, sillä kumpaakaan ei oikein kiinnostanut jatkaa baariin saakka. Muuten ollaankin majailtu kotona molemmat koko päivän. Paavo on viihtynyt Dublon parissa ja minä olen lukenut Ostolakossa-blogia tiuhaan tahtiin. Aivan mahtava blogi, suosittelen kaikille kosmetiikasta kiinnostuneille. En ymmärrä, miten itse olen missannut kyseisen blogin. Olen siitä aiemmin kuullut, mutta en jostain syystä ole eksynyt lukemaan. Ja Paavo voi varmasti suositella Diablo 3:sta kaikille sen aihepiirin faneille. Mukavissa merkeissä on tämäkin vapaapäivä mennyt ja huomenna on luvassa toinen.


Tuossa asussa ei muuten näkynytkään tämä vanha Guessin koru, joka on minusta edelleen ihana, vaikka se jo hyvin kulunut onkin. Ostin tämän Rossista Floridassa asuessani ja harmittaa tosiaan nuo kulumat. Tykkään tuon tyylisistä koruista, joissa on ns. paljon tavaraa, mutta kokonaisuus on silti hillitty. Niin ja kysynpähän vaan miksi melkeinpä kaikki kaulakorut on nykyään järjettömän pitkiä? Minua ainakin ärsyttää, jos kaulakoru pomppii kävellessä puolelta toiselle :D
Kuvassa tosiaan pilkistää myös uusin IsaDoran kynsilakkani, (jolla muuten saa hyvää ja peittävää jälkeä jo yhdellä kerroksella!) sekä One Tree Hillin jakso läppärini ruudulta. Ah, mikä ihana sarja ♥

Ai niin, ja nyt tähän loppuun on pakko mainita, että olen nyt tavallaan rahallisesti sitoutunut blogin kirjoittamiseen, eli ette valitettavasti pääse minusta eroon kovin helpolla! Ei, en saa palkkaa, vaan Flickr-tilini kuvasaldo on tullut täyteen, joten päätin hankkia pro-tilin.

No comments:

Post a Comment