Tuesday, May 15, 2012

...what I wore today.


Pusero - H&M
Hame - QS
Kello - Esprit
Ballerinat - Vagabond (Samos)


Olen nyt hieman väsy, joten tänään postaus rajoittuu vain asuuni. Ja kuten kuvasta näkyy, eilinen raitapaita pääsi heti käyttöön. Mun hiukset on kyllä omituiset. Olen viimeksi käynyt parturissa viime vuoden puolella (ja sen kyllä huomaa latvojen kunnosta), enkä ole edes itse värjännyt, vaan koettanut saada kasvatettua oman värini takaisin. Mutta toi mun oma väri näyttää tossa kuvassa jotenkin tosi tummalle! Mä olen tietääkseni vaaleaverikkö? :D Siis jossakin valossa mun hiukset näyttää hirmu vaaleille, kun taas, esimerkkinä tuo kuva, joskus se näyttää noinkin tummalle. Ota siitä nyt selvää, mutta kelpaa mulle! Parturissa pitäisi tosiaan käydä leikkuuttamassa latvoja ja ottamassa lisää vaaleaa raitaa, mutta kerta tässä kuussa ei taida olla varaa edes mennä silmälasiostoksille niin veikkaan, että parturikin on pannassa :P Noh, jos edes tämän vuoden puolella?

2 comments:

  1. Sinut on haastettu!:)

    http://moumou.indiedays.com/2012/05/16/kaksikymmentakaksi-kysymysta-ja-yhta-monta-vastausta/

    ReplyDelete