Friday, May 11, 2012

...shopping so far.

Tänään olen innostunut siivoamaan kotona oikein kunnolla ja kävin samalla myös vaatekaappini läpi. Raakkasin jälleen tavaraa syrjään kirpparipöytää varten. Kummastuksekseni vaatekaappini jäi yllättävän tyhjäksi. Mutta vielä enemmän minua ihmetytti, että en kovin kummoista kirpparipöytää saisi välttämättä aikaiseksi. Ihmettelin tätä vaatteiden "vähyyttä" ja päätin katsella blogista tämän vuoden puolella shoppailemani vaatteet, kengät ja huivit.

Hämmästyksekseni niitä oli alle 30kpl. Joillekin tämä on paljon, mutta vaatemyymälässä työskennellessä tulee tehtyä ostoksia hiukan normaalia herkemmin. Lisäksi olen aika taipuvainen shoppailuun noin muutenkin. Hilfigerin farkut, Forever 21:n toppi ja liivi olivat kyllä virheellisiä ostoksia, joten ne menevät myyntiin jossakin vaiheessa. Muuten olen ollut ihan tyytyväinen tekemiini ostopäätöksiini. Olen tietoisesti pyrkinyt ostamaan parempia materiaaleja ja sellaisia vaatteita, joissa viihdyn sekä töissä että vapaa-aikana, jotta vaatteille tulee myös varmasti käyttöäkin. Joissakin vaatekappaleissa olen koittanut valita mahdollisimman ajattomia valintoja, mutta myös trendikamaa kaapista löytyy. Olen myös välttänyt "ihan kivoja" ratkaisuja, sillä tahdon niitä vaaterakastumisia, joista vain heti tietää, ettei niiden käyttämättä jättäminen ole vaihtoehto

No comments:

Post a Comment