Sunday, September 16, 2012

...pastel nails.

Ostin käytettynä netistä pari uutta kynsilakkaa. Olen jälleen hieman sesongista jäljessä, sillä tällä kertaa ostokseni ovat vaaleita, jopa pastellisia sävyjä.



Ostin siis IsaDoran Mellow Yellow ja Marzipan-sävyiset kynsilakat. Monesti olen noita sävyjä pyöritellyt kauppojen hyllyillä, mutta jättänyt ne silti paikoilleen. Nyt tulivat vastaan niin edullisella hinnalla, että minun oli aivan pakko saada ne.
Valitettavasti nämä pari sävyä eivät anna yhdellä kerroksella peittävää jälkeä, varmaankin vaaleiden sävyjensä takia. Erityisesti Mellow Yellow'ta saa lätkiä kynsiin useamman kerroksen peittävyyden aikaansaamiseksi. Muuten laatu on juuri sellaista mihin olen IsaDoran lakoissa tottunut.


Tällaisilta uutukaiset näyttävät kynsillä. Pieni lohkeamakin löytyy, sillä kuvan lakkaukset ovat jo muutaman päivän vanhoja. Töissä lakat eivät ikinä kestä täysin siisteinä paria päivää pidempää, mutta en oletakaan niiden kestävän sitä kauemmin, sillä ne joutuvat melkoiselle koetukselle.

Olen maininnut täällä blogissa olevani hyvin kärsimätön kynsilakan kuivamisen suhteen, joten useammat kerrokset eivät ole oikein minua varten. Nyt kuitenkin jopa kolme kerrosta kynsilakkaa kuivui todella nopeasti kolmannen uuden lakan ansiosta.


Ostin Seche Vite-pikakuivattajan, jonka sanotaan olevan pikakuivattajista se ehdottomasti parhain. Tosin itse firmojen lupauksiin on kyllä aika turha luottaa, mutta olen kuullut tästä sen verran hypetystä käyttäjiltä, että halusin itsekin kokeilla. Olen myös aina avoin uusille pikakuivattajille. Omani ostin Kicksistä n. 10€ hintaan (kiitos alekupongin), mutta Seche Viteä löytää helposti myös nettikaupoista. Tämä kuivattaa lakat todella nopeasti jättämättä typeriä kuplia kuten esim. Trindin pikakuivattaja tekee. Näin aluksi ainakin vaikuttaa hyvin lupaavalta tuotteelta. Itselleni kaikista tärkeintä on saada lakat mahdollisimman nopeasti kuivaksi, jotten tärvele niitä tökkäämällä kynsiäni johonkin. Kynsilakkojen kestävyydessä en ole huomannut hirmuista eroa, mutta kuten sanoin aiemmin, kynteni joutuvat aika koville.

Nyt kynsissäni paistattelee jo uudet lakat, mutta näillä saa varmasti todella hauskoja laukkauksia aikaiseksi!

No comments:

Post a Comment